Japonsko podjetje Aoki Holdings je za moške in ženske, ki delajo pretežno ali izključno od doma, razvilo temno modre, bež, črne in temno sive obleke, ki so jih označili za "več kot zgolj pižama, hkrati pa manj kot elegantna službena oblačila". S tem želijo svojim kupcem omogočiti, da so na videokonferencah in sestankih še vedno videti elegantno, vendar ne za ceno udobja.
"Ker ljudje vedno več časa preživljajo doma, smo dobili številne prošnje strank, da se doma ne počutijo udobno, če se oblečejo v elegantna pisarniška oblačila, zato smo razvili pižamaobleko ter se prilagodili njihovim specifičnim potrebam," je predstavnik podjetja pojasnil za Reuters.
"Pižamaobleka" je zgolj en košček mozaika prilagajanja proizvajalcev oblačil, ki se v času pandemije covida-19 spopadajo z velikimi težavami, povezanimi s prodajo elegantnih poslovnih oblačil. Ocenjujejo, da bodo njihove izgube v letu 2020 ogromne.
Anketa, ki jo je po poročanju Reutersa med Američani izvedlo podjetje Pew Research Center, pravi, da želi večina Američanov delati od doma tudi po koncu pandemije, kar kaže na to, da bodo v novi dobi pisarniškega dela proizvajalci elegantnih oblačil morali najti še dodatne rešitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje