Felix Kjellberg (Pewdiepie) je leta 2013 postal posameznik z največ naročniki na platformi za predvajanje videoposnetkov YouTube.

Takrat je gledalce prevzela predvsem njegova osebnost, ki so jo lahko spoznali tako, da so ga spremljali med igranjem raznolikih računalniških igric. Še posebej priljubljena je postala njegova serija, v kateri je igral grozljivko Amnesia.

Od igric do poroke

V zdaj že "zastaranih" videoposnetkih ustvarjalec ni skrival strahu. Ravno iskreni odzivi in splošna karizmatičnost sta Felixa skoraj desetletje obdržala na vrhu posameznikov z največ naročniki, pa čeprav se je vsebina na njegovem kanalu večkrat močno spremenila. Od odzivov na druge videoposnetke, komentiranja drugih ustvarjalcev na platformi, sodelovanja z drugimi YouTuberji, pa vse do serij posnetkov s svojo ženo Marzio. Gledalci, do danes se je nabralo 111 milijonov naročnikov, so se na njegove posnetke vedno odzvali večinoma pozitivno. Njegovo rekordno dolgo vladavino na spletni strani je pred kratkim prevzel MrBeast, Felix pa je priznal, da si Donaldson zasluži naziv "kralja" YouTuba. "Komaj čakam, da ne bom več prvi. Jimmy si to res zasluži, upam, da mu uspe," je povedal v enem izmed letošnjih posnetkov.

Čas je za novega vladarja

Jimmy Donaldson (MrBeast) je prve vidnejše uspehe na spletni strani dosegel pred petimi leti, ko je v seriji skorajda nesmiselnih posnetkov štel do 100.000, 200.000, prebral cel slovar in ne nazadnje 100.000-krat izgovoril besedo Pewdiepie, vzdevek svojega konkurenta in prijatelja Felixa Kjellberga.

Sicer so mu ti posnetki prinesli prvo zajetnejše število naročnikov, a se je njegov sunkovit vzpon na Olimp platforme začel s serijami dobro premišljenih, predvsem pa širokemu krogu ljudi zanimivih posnetkov.

Pustil se je zakopati živega, zapreti v strogo varovan zapor, na izjemen način je poustvaril igre iz izjemno popularne serije The Squid Game in organiziral največjo igro "med dvema ognjema" na svetu. Največ novejših posnetkov pa sestavljajo takšne ali drugačne oblike človekoljubja in donacij, ki so največkrat povezane z zanimivimi in hudomušnimi izzivi. Donaldsonu lahko pripišemo več kot le razsipnosti pri izdelavi posnetkov. Med prvimi je do podrobnosti spoznal, kaj pritegne največje možno število gledalcev in kako deluje algoritem, ki predlaga posnetke uporabnikom, ki še niso naročeni na njegov kanal. Pred nekaj urami se je s tem sistemom dobro premišljenih in visoko-budžetnih videoposnetkov s 112 milijoni naročnikov zavihtel na vrh YouTuba med posamezniki.