Prizivno sodišče v Düsseldorfu je zavrnilo tožbo nemškega odvetnika, ki so ga, ko se je z ženo vračal s počitnic na Havajih, vrgli z letala.
Ko sta se namreč vkrcala na letalo, so se drugi potniki začeli pritoževati nad nevzdržnim vonjem, ki se je širil od Nemca. Stevardesa je na pilotov ukaz prosila potnika, naj se preobleče v sveža oblačila, a ker jih ni imel pri roki, so ga enostavno odstranili z letala, in to le dve minuti pred vzletom. Moški je dejal, da si ni mogel pomagati, da se ne bi potil, saj je moral nositi tri težke kovčke v neznosni vročini. Nato je moral še dve uri čakati na letališču, ki ni imelo klimatske naprave. Oškodovani potnik je vložil tožbo, ker mu je odstranitev z letala povzročila dodatne stroške. Z ženo sta morala najeti hotelsko sobo ter nato poiskati nov let do doma.
Tožnik je zamudil na sodišče
Kljub vsemu je sodišče odločilo v korist letalske družbe, saj je tožnik zamudil zaslišanje, poleg tega pa na spletni strani letalske družbe piše, da "lahko zavrnejo prevoz smrdečega potnika, če smrad ni posledica bolezni". Poleg tega pa je politika nekaterih letalskih družb taka, da imajo pravico zavrniti potnika, če ta ali njegova prtljaga kakor koli vplivata na udobje preostalih sopotnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje