Nekatere luksuzne trgovine imajo v svojih izložbah tako že razstavljena oblačila in modne dodatke v slogu kitajskega novega leta – leta zajca.
Kitajska je 8. januarja odpravila obvezno karanteno ob vstopu v državo, a se kitajski turisti za zdaj še niso vrnili v večjem številu.
Izložbe prestižnih butikov, kot so Salvatore Ferragamo, Loewe in izdelovalec ur Hublot, so okrašene z motivi zajca in tradicionalnimi kitajskimi potiski, spet druge trgovine so se odločile za subtilnejše manjše kose z enako tematiko.
Med tistimi, ki se je odločila za slednje, je tudi veleblagovnica za petične stranke La Rinascente, ki je razstavila kolekcijo luksuzne italijanske modne znamke Gucci, vključno z dišavami, ki veljajo za najbolj priljubljene med azijskimi kupci.
Nakupovalna središča mamijo Kitajce
Mariella Elia, glavna finančnica za La Rinascente, je za Reuters povedala, da so se kitajski potniki poslovnega razreda začeli vračati v Milano jeseni, se pa že veselijo, ko bodo pripotovali v večjem številu. Skupina ima sicer svoje poslovalnice tudi v nekaterih drugih italijanskih mestih, vključno z Rimom.
"Vrnitev na predpandemično raven pričakujemo od tretje četrtine leta 2023 dalje, še posebej s kitajskimi turisti, ki so bili za nas vedno pomembna skupina strank," je povedala Elia.
S pandemičnimi omejitvami potovanj je poraba kitajskih državljanov padla s 33 odstotkov globalnega trga luksuznih dobrin (2019) na 17 odstotkov (2022).
Nakupovalna središča od Macaa do Bangkoka v teh prazničnih dneh vabijo kitajske kupce z rdečimi lampijoni, posebnimi plesi in popusti.
V začetku leta 2020, tik preden je pandemija spremenila vse, so imeli v La Rinascente ob kitajskem novem letu izložbo v živo rdečih barvah in oglase po vsej Kitajski. Pričakujejo, da bodo oglaševanje na kitajskem trgu ponovno začeli prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje