![Izložba butika prestižne znamke Salvatore Ferragamo v Italiji v barvah Kitajske. Foto: Reuters Izložba butika prestižne znamke Salvatore Ferragamo v Italiji v barvah Kitajske. Foto: Reuters](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/01/20/66053085.jpg)
Nekatere luksuzne trgovine imajo v svojih izložbah tako že razstavljena oblačila in modne dodatke v slogu kitajskega novega leta – leta zajca.
Kitajska je 8. januarja odpravila obvezno karanteno ob vstopu v državo, a se kitajski turisti za zdaj še niso vrnili v večjem številu.
Izložbe prestižnih butikov, kot so Salvatore Ferragamo, Loewe in izdelovalec ur Hublot, so okrašene z motivi zajca in tradicionalnimi kitajskimi potiski, spet druge trgovine so se odločile za subtilnejše manjše kose z enako tematiko.
Med tistimi, ki se je odločila za slednje, je tudi veleblagovnica za petične stranke La Rinascente, ki je razstavila kolekcijo luksuzne italijanske modne znamke Gucci, vključno z dišavami, ki veljajo za najbolj priljubljene med azijskimi kupci.
![Kitajski turisti v Galeriji Vittorio Emmanuele, kjer je kar nekaj luksuznih butikov. Foto: AP Kitajski turisti v Galeriji Vittorio Emmanuele, kjer je kar nekaj luksuznih butikov. Foto: AP](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/01/20/66053086.jpg)
Nakupovalna središča mamijo Kitajce
Mariella Elia, glavna finančnica za La Rinascente, je za Reuters povedala, da so se kitajski potniki poslovnega razreda začeli vračati v Milano jeseni, se pa že veselijo, ko bodo pripotovali v večjem številu. Skupina ima sicer svoje poslovalnice tudi v nekaterih drugih italijanskih mestih, vključno z Rimom.
"Vrnitev na predpandemično raven pričakujemo od tretje četrtine leta 2023 dalje, še posebej s kitajskimi turisti, ki so bili za nas vedno pomembna skupina strank," je povedala Elia.
S pandemičnimi omejitvami potovanj je poraba kitajskih državljanov padla s 33 odstotkov globalnega trga luksuznih dobrin (2019) na 17 odstotkov (2022).
Nakupovalna središča od Macaa do Bangkoka v teh prazničnih dneh vabijo kitajske kupce z rdečimi lampijoni, posebnimi plesi in popusti.
V začetku leta 2020, tik preden je pandemija spremenila vse, so imeli v La Rinascente ob kitajskem novem letu izložbo v živo rdečih barvah in oglase po vsej Kitajski. Pričakujejo, da bodo oglaševanje na kitajskem trgu ponovno začeli prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje