Ker želijo v blejski Kavarni Park natakarjem olajšati delo, so se odločili za testno uvedbo digitalizirane pomoči – strežnemu osebju sta se pridružila zgovorna digitalna strežna vozička, ki ju je osebje poimenovalo Pavla in Tone. Novost je namenjena razbremenitvi dela natakarjev pri strežbi hrane in pijače, saj ti prehodijo tudi do 15 kilometrov dnevno, tako pa jim "pomočnika" lahko prihranita več kilometrov hoje.
Pavla in Tone tako do gostov pripeljeta tudi kraljico Bleda – originalno Blejsko kremno rezino. Medtem ko nova "zaposlena" poskrbita za prenos naročene hrane in pijače, natakar več svojega časa in energije lahko posveti gostom, saj ne izgublja časa s prenašanjem naročil. Cilj vpeljave tovrstne pomoči zaposlenim naj bi bil torej dvig kakovosti storitve in doživetja gosta, predstavljala naj bi tudi naslednji korak skupine Sava Hotels & Resort na poti digitalizacije.
Nad pomočnikoma so navdušeni tako zaposleni kot gostje
Digitalna strežna pomočnika, ki naj bi bila natančna, sta sicer opremljena z vrhunskimi zmogljivostmi interakcije človek-robot – z bioničnim oblikovalskim jezikom, glasovno zmogljivostjo na osnovi umetne inteligence, večmodalno interakcijo in številnimi drugimi funkcijami. Za dodatno varnost sta nova "natakarja" opremljena s 3D-senzorji in modularnim okvirjem, lahko se ustavita pod katerim koli kotom in se premakneta takoj, ko naletita na oviro, nosilnost vsakega pa je 40 kilogramov.
Nad pomočjo digitalne okrepitve niso navdušeni le natakarji, tudi pri gostih sta Pavla in Tone vzbudila veliko zanimanja – ti ju pozdravljajo, opazujejo in se z njima fotografirajo. Trenutno sta na poskusnem delu. v kolikor se bosta izkazala, bodo podobne vozičke uvedli tudi v druge gostinske obrate.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje