Podatki raziskovalnega podjetja NielsenIQ so pokazali, da Francozi pred letošnjim božičem in novim letom varčujejo pri šampanjcu, dimljenem lososu in gosji jetrni pašteti.
Med 30. oktobrom in 10. decembrom se je prodaja šampanjca v primerjavi z istim obdobjem lani namreč zmanjšala za 20,1 odstotka, gosje jetrne paštete za 20,4 odstotka in lososa za 10,8 odstotka. Zmanjšala se je tudi prodaja božične čokolade, in sicer za 9,1 odstotka.
Raziskovalci podjetja kot glavni razlog za zadržanost pri nakupu tovrstnih izdelkov navajajo inflacijo, ki je v Franciji še posebej visoka pri hrani. Kljub inflaciji pa Francozi pri božičnih in novoletnih večerjah ne bodo sedeli pred praznimi krožniki. Namesto omenjene hrane zdaj posegajo po nekoliko cenejših izdelkih, kot so peneče se vino, jetrna klobasa in navadna čokolada.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje