"V bistvu sploh ne poznamo njihovih zgodb. Ne vemo dovolj o ženskah, ki so naredile neverjetne stvari," je ustvarjalka pojasnila za Reuters.
Gre za igro, podobno Ugani, kdo, v kateri dva igralca dobita kartici z biografijama znanih žensk, potem pa morata drug drugega spraševati vprašanja, dokler ne ugotovita prave identitete - morda gre lahko za Josephine Baker ali za nobelovko Malalo Jusafzaj.
"Igra je namenjena tako dekletom kot fantom. Videti morajo močne ženske okrog sebe in nanje gledati kot na junakinje," je še razložila.
Igro so začeli prodajati v času, ko so dosežki žensk - pa naj gre za znanstvenice, političarke, umetnice ali kaj drugega - vedno bolj množično prepoznani.
V igro je vključenih 28 ilustracij ženskih ikon, ustvarila pa jo je, ker želi, da otroci vedo, da so ženske vseh nacionalnosti v vseh poklicih lahko tako uspešne kot moški. "Če punčka, stara tri leta, okrog sebe na visokih položajih vidi zgolj moške, si misli, da tako pač je. Zato je enakovrednost spolov nujno predstaviti tudi otrokom in eden izmed odličnih načinov je igranje te igre."
Namizno igro je predstavila na platformi za množično financiranje Kickstarter, kjer jih je prodala več kot šest tisoč, in dobila 524 tisoč evrov za ustvarjanje igre, ki jo ročno dela iz lesa. Njen izdelek sicer v redni prodaji stane 75 evrov.
Ustvarjalka pa ni edina, ki se dejavno trudi za boljšo prepoznavnost uspešnih žensk. Podobno počnejo tudi prostovoljci na portalu Wikipedia, kjer je od 1,5 milijona biografij namreč zgolj 17 odstotkov ženskih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje