Tako bo zamenjala Jennifer Lopez, ki je pred njo oglaševala slavne in zelo zaželene kovčke iz kolekcije LV. Vodje podjetja so se odločili, da hočejo znamko povezati z mlajšo zvezdnico, ki ima klasičen videz in pridih časa, ki je že minil.
Po poročanju ameriških časopisov naj bi najstnica, ki bo 22. novembra letos dopolnila 20 let, od francoskega podjetja dobila tri milijone dolarjev za oglase.
Naslednji projekt Johanssonove, ki je nase opozorila s filmom režiserske in scenaristke Sofie Coppole, se imenuje A Love Song For Bobby Brown, ki je že v fazi postprodukcije. Pred nekaj meseci pa je Scarlett podpisala pogodbo tudi
z Calvinom Kleinom, za katerega oglašuje parfum.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje