Na naslovnici so namreč objavili reklamo za kopalniški prezračevalni sistem. Sicer pa je ta reklama dokaj nedolžna v nasprotju z drugimi reklamami in reklamnimi spoti, ki jih predvajajo v Italiji. Na fotografiji so namreč prikazali le fotografijo ženske zadnjice skozi zamegljena vrata tuš kabine.
A tudi to je bilo dovolj, da so mediji objavili škandalozno dejanje časopisa Famiglia Cristiana, ki je tradicionalno najbolj priljubljen družinski časnik v Italiji.
Direktor časopisa, don Antonio Sciortino je dejal: "Nismo se spremenili. To so samo obrisi ženske izza zamegljenega stekla. Videli smo reklamo in odobrili objavo na naslovnici. Sicer je bila na meji, a vseeno ne toliko, da bi izzvala pohujšanje. Računamo na to, da so naši bralci zreli," je svojo misel zaključil direktor.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje