"Namesto da bi sprejemal klice strank, je Andreas klical na svojo mobilno številko. Tako ga je sistem zaznal kot zasedenega, dohodne klice pa je namesto njega sprejemal nekdo drug," navaja disciplinsko poročilo švedskega davčnega organa.
Med 10. marcem in 5. majem je 28-letni Šved, ki mu zdaj grozi odpoved delovnega razmerja, kar 32-krat poklical lastno številko, skupaj pa so klici trajali 55 ur, kar pomeni sedem dni dejanskega dela, ugotavlja švedski davčni urad. "Nekateri od teh klicev so včasih trajali več ur," še navaja poročilo. Zaposlen je bil od maja 2020, od januarja 2021 pa je zaradi pandemije delal na daljavo.
Aprila je ena od njegovih nadrejenih opazila, da so njegovi telefonski klici v primerjavi s povprečno dolžino klica glede davčnega svetovanja nenavadno dolgi. Na internem zaslišanju je zaposleni priznal, da ti klici niso spadali v okvir službenih dolžnosti, toda notranja preiskava je pozneje pokazala, da je po tem opravil še štiri takšne klice.
Zaposleni, ki je bil maja znova pozvan na zaslišanje, se je branil z besedami, da je imel "izredno nizko" motivacijo za delo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje