Britanska avtorica Kate Long je irsko trgovsko podjetje Primark obtožila, da otrokom prodajajo oblačila z "izjemno seksističnimi sporočili". Na družbenem omrežju Twitter je kot dokaz objavila serijo fotografij s svojega obiska trgovine v mestu Chester. Medtem ko napisi na oblačilih za dekleta pozivajo k prijaznosti (be kind), smehu (keep on smiling) in popolnosti (always be perfect), se sporočilnost oblačil za dečke bistveno razlikuje.
Na njih namreč kraljujejo besede, kot so moč, ikona in prihodnost, eden izmed napisov poudarja, da so neustrašni (fearless) in brezmejni (you are limitless), drugi pa jim zagotavlja, da lahko sami ustvarijo pravila (make rules), poroča BBC.
"Prenehajte dekletom govoriti, da je njihova naloga streči drugim. Prenehajte govoriti fantom, da ne smejo imeti opravka s prijaznostjo in ljubeznijo," je zapisala pisateljica, ki je še dodala, da jo spodbujanje deklet k pasivnosti spominja na 50. leta prejšnjega stoletja. Po njenih besedah naj bi se pri dečkih vse vrtelo okoli dejanskega ukrepanja, pri deklicah pa se poudarja predvsem čutenje. "Fantje vzamejo, kar si želijo, deklice pa pomislijo še na druge," je povzela svoje mnenje. V eni izmed objav se je posledično spraševala, kakšen vpliv ima razlika v sporočilih.
Predstavnik Primarka, ki sicer ni prvo podjetje, ki je bilo tarča kritik zaradi domnevnega spolnega stereotipiziranja, je sicer dejal, da jim vključenost veliko pomeni, trgovina pa naj bi ponujala širok nabor otroških oblačil, ki bi zadovoljil različne okuse. V zadnjih letih naj bi sicer tudi umaknili spolne oznake za otroke in dojenčke. "Vseeno pa se vedno učimo, odzivi strank so vedno dobrodošli, potrudili se bomo, da ugotovimo, kje lahko naredimo še več," je še dejal predstavnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje