Razstava izdelkov iz konoplje podjetja Smacked LLC v New Yorku. Foto: Reuters
Razstava izdelkov iz konoplje podjetja Smacked LLC v New Yorku. Foto: Reuters

Podjetje je do zdaj dovoljevalo le oglaševanje izdelkov iz konoplje s kanabidiolom (CBD), ne pa tudi izdelkov s tetrahidrokanabinolom (THC), ki je glavna psihoaktivna substanca konoplje.

Twitter bo oglaševanje dovolil podjetjem z ustrezno licenco za prodajo, ki bodo opravila postopek odobritve na Twitterju in oglaševala le v zveznih državah ZDA, kjer je njihovo delovanje zakonito. Predvsem pa z oglasi ne bodo smeli ciljati na mlajše od 21 let.

Oglasi sicer lahko promovirajo le aktualne neužitne izdelke s CBD-jem, pridobljenim iz konoplje, ki "vsebujejo enako ali manj kot 0,3 odstotka THC-ja, kar je določila vlada", je Twitter po poročanju portala Axios zapisal v posodobljenih pravilih.

V ZDA je prodaja izdelkov iz konoplje trenutno dovoljena v 21 zveznih državah, več zveznih držav pa se temu približuje, poroča Reuters. Uporaba marihuane je na zvezni ravni sicer še zmeraj nezakonita.

"Tako kot se je razširila industrija konoplje, se je tudi debata na Twitterju," je podjetje zapisalo na svojem blogu, pri čemer pa so prodajalce marihuane opozorili, da podobno kot kazini za oglaševanje potrebujejo ustrezne certifikate. Direktor Twitterja Elon Musk se je sicer javno večkrat opredelil za uživalca marihuane.

Elon Musk je ljubitelj marihuane. Foto: Reuters
Elon Musk je ljubitelj marihuane. Foto: Reuters

Prodaja izdelkov iz konoplje po koncu covidnega obdobja upada

Prodaja izdelkov iz konoplje je v zgodnjih fazah pandemije covida-19 narasla, vendar zdaj kaže znake upočasnitve zaradi regulativnih in gospodarskih izzivov, vključno s padajočimi cenami in črnim trgom.

"Sprememba (na Twitterju) govori o vse večjem sprejemanju konoplje kot kategorije dobrega počutja. Upamo, da bo služila kot povod za druge družbene medije, ki bodo sledili zgledu," so sporočili iz podjetja Curaleaf, največjega podjetja za prodajo izdelkov iz konoplje v ZDA, ki je sicer pred kratkim odpustilo desetino delovne sile in se umaknilo iz treh zveznih držav.

Drugo podjetje Truliece Cannabis Corp je medtem na Twitterju že sprožilo oglaševalsko kampanjo.

Twitter sledil zgledu Googla

Twitter je s potezo postal prvo družbeno omrežje, ki je dovolilo oglaševanje konoplje. Meta, ki združuje omrežji Facebook in Instagram, dovoljuje oglaševanje nekaterih izdelkov iz konoplje, vendar brez vsebnosti CBD-ja ali THC-ja. Tudi TikTok sledi t. i. politiki oglaševanja brez konoplje. Reddit na drugi strani dovoljuje oglaševanje "aktualnih in neužitnih" izdelkov iz konoplje z vsebnostjo CBD-ja.

Google je sicer prejšnji mesec posodobil pravila, pri čemer je dovolil oglaševanje odobrenih farmacevtskih izdelkov z vsebnostjo CBD-ja in "aktualnih izdelkov iz konoplje s CBD-jem ter vsebnostjo THC-ja 0,3 odstotka ali manj" v Kaliforniji, Koloradu in Portoriku.