Foto: Reuters
Foto: Reuters

"Vsi vedo, kakšne so danes razmere – vse je izjemno drago. Na neki točki se moraš odločiti tako, da lahko pokriješ lastne stroške. Tako sem se tudi odločil. Ne želim ponujati slabe kakovosti, ampak želim še naprej vzdrževati kakovost in s tem moram višati ceno, da lahko nadaljujemo posel," je za Reuters povedal Ugur Yumusakbas, lastnik prodajalne s kebabom.

Lastnik prodajalne s kebabom Ugur Yumusakbas in vodja Nezir Ture. Foto: Reuters
Lastnik prodajalne s kebabom Ugur Yumusakbas in vodja Nezir Ture. Foto: Reuters

Skok s sedmih evrov na dvomestno številko je za nekatere zgornja meja, kolikor so pripravljeni plačati za to priljubljeno jed.

"Deset evrov je zagotovo veliko. Če je kebab dober, potem rečeš, da lahko zapraviš deset evrov. Ampak to je zgornja meja," je dejala ena izmed strank. Druga je dodala: "Kebab je bil zelo okusen, a razmerje med ceno in kakovostjo je morda nekoliko preveliko. Sedem evrov bi bilo še sprejemljivih, ampak tudi za okus z veseljem daš deset evrov."

Lastniki restavracij v Münchnu se prav tako spopadajo z odločitvijo o prenosu stroškov na stranke.

Zaradi velikega povpraševanja so odkupno ceno gosi zvišali za 80 odstotkov, je povedala Silja Schrank-Steinberg, vodja bavarske restavracije Hofbräukeller, v kateri so gosjo jed podražili za 40 odstotkov. "Več preprosto ni mogoče. To se ne da," je povedala Silja Schrank-Steinberg. Konkretno to pomeni, da se je jed z lanskih 18,90 evra podražila na zdajšnjih 26,50 evra.