"Obožujem ta kraj. Takoj, ko sem vstopila sem, sem se počutila, kot da doživljam sladkorno ekstazo, ne da bi dejansko zaužila sladkor," je za Reuters povedala mlada obiskovalka Guia Weingarten.
Park nedaleč od Los Angelesa je pastelnih barv, zanj so porabili kar 350 galon barve, postavili pa so ga na dobrih 4.600 kvadratnih metrih velikemu parkirišču nakupovalnega središča Woodland Hills v Westfieldu, saj je bila prvotna ideja, na višku pandemije novega koronavirusa, da bi bil park "drive-through".
Ko so se ukrepi za zajezitev širjenja okužb v Kaliforniji sprostili, so se načrti spremenili in obiskovalci se lahko po parku sprehodijo in si podrobneje ogledajo orjaške sladkorne samoroge, žirafe in kenguruje ter se izgubljajo po zastekljenih hodnikih v parku.
Po dolgem zaprtju izkušnja fantastična
"Radi pravimo, da je Sugar Rush, kot če bi spojil festival Burning Man z Willy Wonko za nekakšno radikalno novo izpeljanko, to smo mi," je povedal Jasen Smith, direktor podjetja Experiential Supply, ki je park ustvarilo.
Za Sugar Rush se zdi, da je bil postavljen bolj za otroke, a kot pravi Smith, si želijo, da bi ga obiskovali tudi drugi – mame, očetje, brati, sestre – in uživali v njem.
Ena od teh odraslih obiskovalk je Jade Alonso, za katero je bila celotna izkušnja osupljiva. "Do zdaj so nam govorili, da ne smemo zapuščati vozil, zdaj pa se lahko varno sprehajamo naokoli, tako da je občutek nedvomno čuden," je povedala.
Sugar Rush bo odprt še do 2. maja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje