Nekdanji prvi mož skupine Motörhead je tako posmrtno zvezda oglasa, ki promovira mleko. Oglaševalska agencija Hasan & Partners, ki je ustvarila 40-sekundni videoposnetek, je sporočila, da so videoposnetek "lepo sprejeli" tudi člani menedžmenta pokojnega baskitarista in pevca.
V novi adaptaciji oglasa, ki je premiero doživel pred dvajsetimi leti, Lemmy zapušča star bar z besedami: "Nikoli nisem pil mleka in nikoli ga ne bom." Za tem se ustavi in z nasmeškom na obrazu doda: "Ti bebec."
Po smrti glasbenika so ustvarjalci oglasa spremenili scenarij in ga spremenili v njegov poklon. Tako se na koncu izpiše: "Ian 'Lemmy' Kilmister 1945-2015. Dvigamo kozarce tebi v čast."
Ko so izvedeli ustvarjalci oglasa za Lemmyjevo smrt, so bili namreč ravno sredi postprodukcije. "Izjemno smo hvaležni, da smo lahko delali z njim in odzivi njegovega menedžmenta so dobri. Pogovarjali smo se, da posnetka ne bi objavili, toda v naših rokah so bili posnetki Lemmyja, ki so dobro povzeli njegovega duha, zato smo se odločili, da jih spremenimo v poklon," so dejali po poročanju britanskega Guardiana odgovorni na oglaševalski agenciji Hasan & Partners.
Oglas so posneli v Maunuli, kraju blizu arene Hartwall, kjer so Motörhead kmalu po snemanju oglasa tudi nastopili. "Z Lemmyjem je bilo izjemno sodelovati in čutimo, da smo zaobjeli bistvo njegovega pristnega, živahnega duha," so še dodali.
Lemmy je štiri dni po praznovanju 70. rojstnega dne umrl v svojem domu v Los Angelesu za posledicami zelo agresivne oblike raka. Po smrti so njegovi oboževalci začeli množično podpisovati spletno peticijo, da bi njegov vzdevek postal ime na novo odkritega elementa Lemmium.
Še preden dosežejo svoje, pa si bodo lahko jutri ogledali njegov pogreb v živo prek spleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje