Še leta 2008 se je Švedinja bala, da je njene kariere konec. "Spraševala sem se, zakaj z mano nihče ne podpiše pogodbe? Zakaj se to ne zgodi? Bila sem pod velikim stresom," se je spominjala v nedavnem pogovoru za britanski Guardian.
Seveda je treba ob tem poudariti, da je bila takrat stara zgolj deset let. Takrat je ravno zmagala na resničnostnem šovu Talang in potrpežljivost še ni bila njena vrlina. Čez nekaj časa je le dobila svojo želeno pogodbo - pri svojih 14 letih. "Še vedno sem bila precej pod stresom, ampak starejša kot sem, bolj se počutim sproščena. Ko sem bila mlajša, sem mislila, da bo mojega življenja konec pri 25 letih. Zdaj se zavedam, da se takrat vse šele začne," je dejala Larssonova.
A še preden se je življenje po njenih besedah dobro začelo, je dosegla že precej več kot njene sovrstnice. Njeni singli so dosegli platinske naklade po vsej Skandinaviji, pred kratkim pa je napadla še britanske lestvice. Lush Life, Girls Like, ki ga izvaja s Tinie Tempah in duet z MNEK-om Never Forget You so trenutno njene najodmevnejše uspešnice. Povrh vsega pa je švedska skupina Regimen posnela skladbo, ki jo je imenovala po njej.
V otroških letih se je navduševala nad Celine Dion in Whitney Houston. Pogosto je po vsakem obroku prepevala staršem. Čeprav je bil oče v pankovski zasedbi, ko je bil star 15 let, starša nista povezana z glasbo. "Oče je skupino zapustil, še preden so člani postali superdesničarski aktivisti. Sploh nočem izgovoriti njihovega imena. Oče je šel, še preden je vse ušlo nadzoru," je pojasnila Larssonova v intervjuju.
Ljubljenka družbenih omrežij
Larssonovi je v svoji glasbi uspelo združiti komercialne smernice z lirično melanholijo. K ustvarjanju javne podobe pa so precej prispevala družbena omrežja - oz. njena dejavnost na njih. Tako boste na Twitterju lahko zasledili objave, kjer deli svoje misli o seksu in napadih panike.
A vendar je še največ pozornosti deležen njen Instagram, kjer je največ prahu do zdaj dvignila fotografija kondoma na njeni nogi. "To sem naredila, ker se mi je zdelo smešno. Nisem si mislila, da bo iz tega nastala tako velika stvar," je komentirala preteklo objavo. Z njo se je pravzaprav želela samo obregniti komentarjem moških, ki so trdili, da ne morejo nositi kondomov, ker so za njih premajhni.
Larssonova je tako še en uvozni izdelek iz Švedske, ki trka na vrata ameriškega trga. Že v preteklih intervjujih je pevka poudarjala, da so švedski glasbeniki v prednosti pred ameriškimi kolegi prav zaradi socialističnega pogleda na svet. "V Ameriki ne moreš reči družini, da greš v Los Angeles, kjer boš poskušal postati besedilopisec, in zato ne moreš plačati računa zobozdravnika," je izpostavila enega izmed primerov Larssonova.
V bistvu največja oboževalka Kraljice B
Švedi sicer zelo spodbujajo mlade, da se naučijo igrati inštrumente in obiskujejo glasbene šole, toda Larssonova priznava, da ji učenje glasbene zgodovine nikoli ni preveč dišalo. "Zgodovina je pomembna ... Ampak sama želim cele dni samo prepevati skladbe Beyoncé," je priznala pevka.
Larssonovo navdušenje nad Beyoncé sicer ni najbolj običajno. Ko je pred kratkim le dobila priložnost, da vidi svojo vzornico, kako nastopa v živo, je priznala, da je ves čas preživela v solzah in krikih sredi prve vrste. Na koncu je spoznala Beyoncé v zaodrju in ta ji je dejala: "Ti si tisto dekle, ki sem jo videla jokati."
Vmes je sodelovala tudi z Dr. Lukom (tistim producentom, ki ga je pevka Ke$ha obtožila posilstva in nato z njim pristala na sodišču zaradi pogodbenih pravic). "Ne bom tista, ki bo rekla, ali jo je posilil ali ne, ker tega ne vem. Vem pa, da preveč ženskam ne verjamejo, ko to omenijo. Če sem iskrena: ni pomembno, ali je posiljevalec ali ne, ni najbolj prijazen človek. Ampak je zelo talentiran in tega mu ne morete vzeti. Toda kje se potegne črta? Menim, da je tudi Chris Brown zelo talentiran, toda ga ne podpiram, ker je bebec," je priznala Larssonova in še dodala, da je srečna, da sta z Dr. Lukom končala sodelovanje.
Opaža, da ljudje na njo vedno manj gledajo kot na otroško zvezdnico, toda zaveda se, da je to posledica uspehov njenih singlov. "Samo čakam na dan, ko moje skladbe ne bodo več tako priljubljene. Ker takšen je Murphyjev zakon: če gre lahko kaj narobe, bo nekega dne zagotovo šlo," je prepričana Larssonova.
Ta črnogledost ni del nje: "Prav tako mislim, da če je mišljeno, da ti gre kaj dobro, bo tudi šlo." Za zdaj pravi, da se ji zdi, kot da živi v pravljici.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje