Sedem slovenskih medijev je skupaj s pomočjo javnosti za slovenski avto leta 2017 izbralo peugeot 3008. Prvič v 25 letih izbora se je zgodilo, da je zmagal športni terenec, kar je vsesplošni trend v Evropi in v Sloveniji. To je po letu 2002, ko je zmagal model 307, druga zmaga za Peugeot na izboru slovenski avto leta.
Izbor je že tradicionalno potekal tako, da so izmed vseh mogočih kandidatov, ki so na slovenski trg pripeljali v obdobju enega leta, bralci, gledalci in poslušalci sedmih sodelujočih medijev s skupno 36.633 glasovi določili pet finalistov. V finalu so svoje ocene dodali še člani novinarske žirije.
Peugeot 3008 je zmagal prepričljivo, saj je zbral 40 točk, devet več kot druga alfa romeo giulia in 14 točk več kot volkswagen tiguan. Renault megane, na četrtem mestu, je zbral 19 točk, zadnja med petimi finalisti je bila kia sportage z 12 točkami.
Zmagala je drugačnost
"Ne zgodi se prav pogosto, da kakšen proizvajalec nov model naredi tako zelo drugačen. Za to je potrebna drznost, pogum. Peugeot se je odločil za tako potezo, v dobrem pomenu besede. Navzven je popolnoma drugačen od drugih tekmecev, še bolj pa to velja za notranjost," je najvišjo mogočo oceno za model 3008, šest točk, obrazložil Gašper Boncelj, predstavnik Dela in Slovenskih novic.
Glasovali smo seveda tudi mi, novinarji Avtomobilnosti in Avtomobilsko-prometnih minut na Valu 202. Končnega zmagovalca smo uvrstili na drugo mesto, največ točk pa prisodili alfi romeo giulia (svojo oceno bomo obrazložili v posebnem članku). Janez Martinčič, voditelj radijske oddaje Avtomobilsko-prometne minute na Valu 202, je takole strnil pogled na Peugeotovega športnega terenca: "Prepoznaven in lep na zunaj. Pri nekaterih avtomobilih, ko jih prvič vidiš, nimaš občutka, koliko prostora ponujajo znotraj. Pri Peugeotu ne bi tega rekel. Peugeotova armaturna plošča objame voznika, pa sedeži so dobri. Avtomobil je tak, da bi ga dali težko v eno kategorijo. Želi biti vse v enem. V tem vozilu bodo to kupci tudi dobili."
Dosegljiv večjemu številu Slovencev
Naj spomnimo, da pravila določajo, da je lahko slovenski avto leta samo tisti, ki si ga lahko privošči veliko število Slovencev, varovalka pri tem je vsaj 25 prodanih avtomobilov do konca glasovanja. Na letošnjem spisku je bilo kar nekaj eksotov, pri katerih je bil ta cilj nedosegljiv.
Finalni izbor za slovenski avto leta je letos potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, gledalci pa so si ga lahko ogledali v oddaji Avtomobilnost na Televiziji Slovenija.
Pri letošnjem izboru, ki je bil že 25. po vrsti, je sodelovalo sedem slovenskih medijev: dnevniki Delo/Slovenske novice, Dnevnik/Nedeljski Dnevnik in Večer/Evo Magazin, revija Motorevija, spletni portal Siol.Net, barve RTV Slovenija sta skupaj zastopala Val 202 ter oddaja Avtomobilnost.
Dozdajšnji zmagovalci
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: volkswagen golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
2008: audi A4/A5
2009: volkswagen golf
2010: volkswagen polo
2011: volkswagen passat
2012: ford focus
2013: volkswagen golf
2014: škoda octavia
2015. škoda fabia
2016: opel astra
Izžrebali smo tudi obljubljene nagrade:
Tretjo nagrado, štiri pnevmatike Nokian, prejme: Anton Mlakar, Dergomaška ul. 75, 1000 Ljubljana
Drugo nagrado – navigatorja s kamero Garmin DriveAssist 50, prejme: Zdenka Bobovec, Kidričeva 3, 9220 Lendava
Prvo nagrado, kartico Petrol klub z dobroimetjem 1.500 evrov, prejme: Karmen Jereb, Usnjarska 5, 1360 Vrhnika;
Ekipa Avtomobilnosti
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje