Kot pravijo v tokijskem trgovinskem podjetju, ki je znano po preprostih in oblikovno dovršenih kosih, namenjenih ženskam med 20. in 40. letom starosti, so v Niki Zupanc prepoznali "zelo nadarjeno in perspektivno oblikovalko", ki zna s svojimi izdelki "pripovedovati zgodbo".
Rdeča nit njene najnovejše kolekcije Spell Works, s katero se bo 126-milijonskemu trgu predstavila maja letos, je oder. "Vaš dom je oder vašega življenja in vi ste režiser svojega življenja," pravi Nika, ki je evropsko javnost pred leti že prepričala s svojim delom. Kot so še sporočili iz podjetja Francfranc, ki je na tržišču že več kot 20 let, je Nika poimenovala kolekcijo Spell Works (Urok deluje) v upanju, da bodo imeli posamezni kosi učinek na ljudi, ki živijo na "odru".
"Pohištvo, dodatki za dom in osebni predmeti so pomembni, saj tvorijo zasebni oder, ki je del intime posameznika. Tak prostor vabi izobilje pozitivnih misli. Spell Works je utelešenje izbruha sreče na življenjskem odru. Življenja, ki se odpira sladkemu življenju (dolce vita). V tej viziji se ženska lahko počuti udobno v središču, da lahko vedno popolno izvede svojo vlogo," pojasni Nika.
"Objekti Spell Works izžarevajo lastnost zvezdnega prahu, s pomočjo katere lahko svojo čarobnost prenašajo na okolico," še dodaja slovenska oblikovalka. Njena nova kolekcija, ki jo sestavljajo čajni servis, kavna in jedilna mizica, zofa, fotelj, komoda ter svetila bo naprodaj le v japonski trgovini Francfranc.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje