Kot so pojasnili, sistem v nekaterih primerih zavrača izdajo eNapotnic, zaradi česar se bolniki vračajo po eNapotnice k svojim izbranim zdravnikom na primarni ravni.
Napaka se je po njihovih navedbah pojavila ob nadgradnji sistema eNaročanja, ki odpravlja težave z nujnim navajanjem številke osnovne napotnice, izdane od osebnega zdravnika.
Zdravnike, ki bi imeli tehnične težave, prosijo, da se čim prej, ko zaznajo težavo, obrnejo na elektronski naslov podpora@ezdrav.si.
"Na NIJZ-ju podpiramo izdajanje napotnic za diagnostične preiskave in nadaljnjo multispecialistično obravnavo bolnikov od zdravnikov na sekundarni in terciarni ravni, tako da se bolniki ne vračajo po napotnice k svojim osebnim izbranim zdravnikom na primarni ravni," so še sporočili z NIJZ-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje