Spletna dražbena stran eBay je med uporabniki najbolj priljubljena. Foto: epa
Spletna dražbena stran eBay je med uporabniki najbolj priljubljena. Foto: epa
Maskota McDonald'sa, klovn Ronald
Tudi Ronald ni pomagal McDonald'su. Foto: epa

Najbolj opazno ime na spletu je po mnenju uporabnikov Microsoft, ki je hkrati šesti na lestvici blagovnih znamk z najslabšim ugledom med uporabniki spleta. Microsoftu na lestvici najbolj prepoznavnih podjetij na spletu sledijo Google, Yahoo, Sony in HP.

Raziskave spletnega ugleda in videnja blagovnih znamk z neprestanim povečevanjem uporabnikov svetovnega spleta za podjetja postajajo vedno pomembnejši pokazatelj trenutnega položaja podjetja.

Za podjetje je najboljša kombinacija ugleda, ki si ga podjetje gradi med ciljnimi javnostmi in priljubljenosti. Na percepcijo potrošnikov vpliva vsakršna publiciteta, McDonald's pa je na najbolj nehvaležnem mestu pristal predvsem po zaslugi filmskega dokumentarca Supersize Me (Veliki jaz).

Verigi s hitro hrano na lestvici najmanj popularnih podjetij na svetovnem spletu sledijo Coca-Cola, Wal-Mart, Nestle in Unilever. Najbolj priljubljene znamke so med uporabniki spleta eBay, HP, Dell, Mini in UPS.