Vlak bo 1.069 kilometrov dolgo pot opravil v pičlih treh urah, s tem pa bo dozdajšnji čas potovanja na tej razdalji več kot prepolovil. Najvišja hitrost, ki jo lahko doseže najnovejši kitajski ponos, je celo 394,2 kilometra na uro, kar pomeni, da je to najitrejši delujoči vlak na svetu.
Gradnja železniške povezave med omenjenima mestoma se je začela leta 2005 in je le del širšega železniškega omrežja, ki bo povezalo poslovno središče Guangdžou na jugu Kitajske s prestolnico Peking. Prve preizkuse na progi so opravili v začetku meseca.
Znova korak pred vsemi
Inženir železniške povezave Šu Fangliang je ponosno dejal, da je Kitajska prekosila vse, saj hitri vlaki na Japonskem v povprečju vozijo "le" 243 kilometrov na uro, v Franciji pa 277 kilometrov na uro.
Kitajska je prvo hitro železniško povezavo odprla med olimpijskimi igrami v Pekingu leta 2008 - hitri vlak je takrat povezal prestolnico s pristaniškim mestom Tiandžin. Kitajski predstavniki so septembra razkrili, da nameravajo do leta 2012 zgraditi 42 hitrih železniških povezav, s čimer bi še pospešili gospodarsko rast. Kitajska bi po nekaterih napovedih že drugo leto lahko prehitela Japonsko na drugem mestu največjih gospodarstev sveta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje