Pisarna v Zagrebu, ki jo bo vodil Joško Mrndže, bo tako od zdaj zagotavljala več lokalne podpore za oglaševalce in se osredotočila na razširitev ponudbe proizvodov ter izboljšanje rezultatov iskanja, so sporočili iz Googla.
"Uporabniki medmrežja v regiji so vse zahtevnejši in tudi vse dejavnejši na spletu. Google je to uvidel in si zaradi tega prizadeva zagotoviti najbolj inovativna spletna orodja v lokalnih jezikih. Enako velja za podjetja, ki delujejo v jadranski regiji," je ob tej priložnosti povedal Mrndže.
Google je doslej lokaliziral že okoli 15 izdelkov za hrvaški, slovenski in srbski trg, ki so namenjeni tako posameznikom kot tudi podjetjem. Med njimi so Google Apps, Google Maps z LBC, Google Translate in drugi.
Joško Mrndže je pred tem zasedal vodstvene vloge v podjetjih McCann Erickson, InBev in Blitz. V Googlu je prevzel položaj direktorja za Hrvaško, Slovenijo in Srbijo, še pravijo v multinacionalki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje