Direktor regije Adriatics pri IDC, ki je izvedla raziskavo, Boris Žitnik pojasnjuje, da je temu tako, ker se lokalni ponudniki do pred nekaj leti niso osredotočali na zunanje izvajanje storitev IT, saj so zgolj s prodajo programske in strojne opreme ter ponujanjem drugih storitev imeli precejšnje dobičke, konkurenca velikih zunanjih ponudnikov pa je bila omejena oziroma je ni bilo, saj zaradi majhnosti tržišča ti niso izkazovali interesa po delovanju pri nas.
Poleg tega pa so številna podjetja postavila svoje IT-oddelke in zaradi pomislekov glede varnosti in nadzora raje storitve IT opravljala interno, so po nedavni konferenci IDC Outsourcing 2009 še sporočili iz ljubljanske podružnice IDC Adriatics.
Večina vdorov znotraj podjetja
Udeleženci omenjene konference so omenjene, v preteklosti prisotne pomisleke ovrgli in poudarili, da je večina varnostnih vdorov sprožena znotraj podjetja oz. organizacije in da je na podlagi pogodbe o zagotavljanju storitev, ki mora vsebovati natančna določila, odgovornost glede varnosti deljena, nadzor pa ostaja v rokah odjemalca storitve.
V IDC sicer v luči aktualne svetovne gospodarske krize glede trga storitev IT opažajo, da je kriza mnoge ponudnike storitev IT prisilila, da spremenijo svoj odnos do strank in postanejo bolj fleksibilni pri dobavi storitev, pri pogojih dobave in večinoma tudi pri ceni.
"Podjetja v boljšem položaju"
Kot je izpostavil vodja službe za razvoj informacijskih poslovnih procesov v Luki Koper Boris Šušmak, so zdaj podjetja in organizacije, ki se odločijo za zunanje izvajanje storitev IT, v precej boljšem položaju kot pred krizo, saj imajo večjo pogajalsko moč.
Predavatelji so sicer znova poudarili, da mora biti odločitev za zunanje izvajanje storitev IT strateška odločitev, dobro premišljena in podrobno načrtovana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje