Glavni inženir in oblikovalec NGV-ja (Nove generacije vozil) Tone Gorup je povedal, da je bila postavitev rekorda mogoča zaradi inovativne tehnologije, ki poganja električno rolko, zaradi česar je slovensko podjetje vzbudilo precej zanimanja pri proizvajalcih električnih vozil.
Rolko poganjajo štirje, v posamezno kolo vgrajeni motorji, ki so hermetično zaprti. Jedro tehnološkega napredka je učinkovito krmiljenje motorjev, ki se zaradi tega ne pregrevajo in omogočajo optimizacijo porabe energije. Programska oprema je rezultat lastnega razvoja, je pojasnil Gorup.
Voznik rolko upravlja z ročnim upravljalnikom, polnjenje baterij traja dobro uro, doseg z enim polnjenjem pa je 15 kilometrov. Prednost tehnologije, na kateri temelji električna rolka, pa je, da jo je mogoče aplicirati na druga vozila, kar je ogromen razvojni potencial tega slovenskega podjetja.
Svetovni rekord v Sečovljah
Svetovni hitrostni rekord na rolki, dosežen je bil konec novembra na letališču Portorož, je postavil ekstremni kanadsko-češki rolkar Mischo Erban, ki je sicer tudi "lastnik" hitrostnega rekorda na navadni rolki. O dosežku in tehnološki inovaciji slovenskega podjetja so poročali številni svetovni mediji, npr. Top Gear (BBC), Time, Fox Sports, Rolling Stone …
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje