Z blogi bo manj posla za novinarje, z diggom in podobnimi spletni stranmi pa tudi za urednike. Foto: www.digg.com
Z blogi bo manj posla za novinarje, z diggom in podobnimi spletni stranmi pa tudi za urednike. Foto: www.digg.com

V prihodnosti naj bi večina novic nastala na blogih, odvečna pa bi lahko postala tudi uredniška politika današnjih novičarskih strani, predvsem z vidika rasti do uporabnika prijaznejših orodij.

Na spletni strani www.digg.com tako obiskovalci sami določajo, katero novico naj naključni obiskovalec najprej zagleda.

Na strani obiskovalci sami dodajo povezave na novice, bloge in podcaste, nato pa se na prvo stran uvrstijo tiste, ki dobijo imajo več kot 30 t. i. diggov. Stran ne deluje dolgo, čedalje pogosteje pa prihaja do t. i. digg učinka, kar preprosto pomeni, da strežnik spletne strani, na kateri je objavljena novica, blog ali podcast z veliko diggi, ne prenese tolikšnega števila klikov, stran pa zato "pade".