Raziskave podjetja Arbitron, ki se ukvarja s proučevanjem trga spletnih radiev, so pokazale, da približno 37 milijonov Američanov vsaj enkrat na mesec posluša eno od spletnih radijskih postaj. Pred štirimi leti je le 11 milijonov Američanov najmanj enkrat mesečno poslušalo spletni radio.
Spletne radijske postaje postajajo vedno bolj zanimive tudi za oglaševalce, ki letno za oglaševanje na spletnih straneh porabijo 11 milijard dolarjev.
Omejitve spletnih radijskih postaj
Vendar pa se tovrstne radijske postaje srečujejo tudi s številnimi omejitvami. Tako lahko v treh urah odvrtijo le štiri pesmi istega izvajalca, ne smejo pa tudi spodbujati snemanja svojih vsebin. Mnogi so prepričani, da bi morali urediti predvsem odnos med spletnimi radijskimi postajami in založbami, saj bi to pripomoglo k še večjemu razcvetu postaj, koristi pa bi imele tudi založbe.
Strokovnjaki menijo, da bi bile najboljša rešitev licence, ki bi jih založbe podeljevale postajam za predvajanje njihovih zaščitenih pesmi in albumov. Založbe pa so previdne tudi zaradi slabih izkušenj z nekaterimi spletnimi radii, saj mnogi med njimi predvajajo piratske posnetke pesmi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje