Železniška proga je na odseku Kresnice–Litija trenutno zaprta. Za potnike vlaka je bil organiziran nadomestni avtobusni prevoz.
Do sanacije izrednega dogodka je organiziran nadomestni avtobusni prevoz tudi za preostale potnike na odseku Kresnice–Litija, so še navedli na Slovenskih železnicah.
Po podatkih Policijske uprave Ljubljana je do iztirjenja prišlo na vozlišču kretnic, nastala pa je večja škoda. Policisti bodo opravili ogled, ki se ga bo udeležil tudi preiskovalec železniških nesreč, so sporočili s PU-ja Ljubljana.
Policisti nadaljujejo zbiranje obvestil o vseh okoliščinah zaradi suma kaznivega dejanja ogrožanja posebnih vrst prometa.
Spremenjeni vozni redi
Slovenske železnice po poročanju STA-ja napovedujejo, da zaradi nadgradnje železniške infrastrukture na progah Ljubljana–Litija–Zidani Most–Dobova in Poljčane–Maribor nekateri vlaki ne bodo vozili oz. bodo združeni z naslednjim vlakom v voznem redu. Vozni red bo predvidoma veljal od 14. do 31. maja.
Vlake so združili zaradi zagotovitve boljše prepustnosti na progi. "Zaradi velike frekvence vlakov bi sicer nastajale še večje zamude," so poudarili na železnicah in dodali, da lahko zamude nastajajo kljub združevanju, in sicer zaradi predpisanih počasnih voženj mimo gradbišč in začasne vožnje po samo enem tiru.
V okviru nadgradnje proge Zidani Most–Šentilj bodo uredili vozlišča z železniško postajo Pragersko, nadgradili tire, zgradili dva perona z nadstrešnicami, uredili dostop potnikov na perone, zgradili cestni podvoz skozi Pragersko, rekonstruirali bodo postajno poslopje, uredili dve parkirišči in postavili protihrupne ograje.
V okviru ureditve železniške postaje Šentjur bodo zgradili nov otočni peron, izvedli pohod do peronske infrastrukture z elementi oz. napravami za funkcionalno ovirane in invalidne osebe ter uredili parkirišča in kolesarnice. Projekt ureditve podhoda na železniški postaji Rače pa predvideva gradnjo novih peronov in izvedbo podhoda do peronske infrastrukture z elementi oz. napravami za funkcionalno ovirane in invalidne osebe.
Nadgradnja proge Maribor–Šentilj predvideva nadgradnjo obstoječe enotirne proge z novimi objekti na progovnem odseku Maribor–Pesnica, kjer bo del proge potekal po novi trasi, del stare pa bodo z novozgrajenim predorom Pekel in viaduktom Pesnica ukinili. V okviru projekta proge Dobova–Ljubljana pa je predvidena ureditev železniške postaje Zagorje, nadgradnja tirov in tirnih naprav ter ureditev nadhoda, so še zapisali v sporočilu za javnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje