Število predstavljenih plovil je letos prepolovljeno, obiskovalcev pa je bilo že lani polovico manj Foto: RTVSLO
Število predstavljenih plovil je letos prepolovljeno, obiskovalcev pa je bilo že lani polovico manj Foto: RTVSLO

Tudi v navtični industriji bodo gospodarsko krizo preživeli le najboljši in najbolj inovativni, vedno pomembnejše pa so tudi do okolja prijazne tehnologije, je za TV Slovenija poročal Dean Jelačin.

V zadnjih letih so največ pozornosti okolju z blagovno znamko Greenline namenili v Seawayu bratov Jakopin. Na Internautici je podjetje premierno predstavilo hibridno plovilo, vredno slabe tri milijone - 22 metrov dolgo Greenline 70. Svetovno uspešnico, hibridno plovilo, desetmetrski Greenline 33, so izdelali že v 160 izvodih. Okoljska ozaveščenost je očitno v modi, čeprav morjeplovcem denarja večinoma ne manjka.

Internautica še do 15 maja
Na Internautici pa je še vedno veliko razstavljavcev, ki stavijo na moč in hitrost, ne glede na porabo. A število predstavljenih plovil je prepolovljeno, obiskovalcev pa je bilo že lani polovico manj.

Okoli 100 razstavljavcev bo svoje izdelke v portoroški marini predstavljalo do 15. maja. V dneh Internautice pa bodo obiskovalci skupaj s posebno žirijo izbirali »naj plovilo Internautice 2011« v kategorijah športni motorni čolni, jadrnice, motorne jahte in navtični projekt leta.

Obiskovalci morajo za enodnevno karto odšteti 12 evrov, študenti, dijaki, upokojenci in otroci med sedmim in 15 letom pa osem evrov.