Težkim časom za delavce v avtomobilski industriji ni videti konca. Foto:
Težkim časom za delavce v avtomobilski industriji ni videti konca. Foto:
Fiat na prisilnem dopustu

Glavni razlog za odločitev petega največjega proizvajalca avtomobilov je gospodarska kriza, ki čedalje ostreje kaže svoje lovke. Fiat, ki med drugim proizvaja tudi vozila znamk Ferrari in Alfa Romeo, jo je sicer še vedno odnesel bolje kot drugi avtomobilski proizvajalci, za to pa se ima v največji meri zahvaliti trdni prodaji kmetijskih vozil. Novembra je prodaja vozil v Italiji, ki je ključni trg za torinsko podjetje, padla za 30 odstotkov na 138.352 vozil, kar je najnižji rezultat od leta 1993. Izvršni direktor Sergio Marchionne je za prihodnje leto napovedal, da se utegne dobiček zmanjšati za kar 85 odstotkov, na okoli 400 milijonov evrov.

Ob tem je tudi oznanil, da Fiat išče partnerja, s katerim bi lažje obstali na trgu in zadržali svoje mesto. Dodal je še, da če bodo ameriški proizvajalci avtomobilov uspeli prepričati državo, da jim finančno pomaga, bi morale temu koraku slediti tudi evropske države.

K. T.

Fiat na prisilnem dopustu