Adria Airways je v precejšnjih težavah, vanjo pa je šlo v zadnjih letih na desetine milijonov davkoplačevalskega denarja. Foto: BoBo
Adria Airways je v precejšnjih težavah, vanjo pa je šlo v zadnjih letih na desetine milijonov davkoplačevalskega denarja. Foto: BoBo


Da sta obe strani blizu novega dogovora, kaže obisk prvega moža Air Indie Rohita Nandana prejšnji teden v Ljubljani, o čemer je poročal portal EX-YU Aviation News. "Air India je v stikih z večjimi letalskimi družbami, da bi okrepil dvostransko sodelovanje, in še naprej vzdržuje dialog z letalskim združenjem Star Alliance, da bi razširil svojo mrežo," je dejal za portal.

Družbi že sodelujeta. Januarja letos sta sklenili pogodbo, ki je prinesla izboljšanje pogojev prodaje na povezanih linijah med Slovenijo in Indijo. Zdaj pa bosta sodelovanje nadgradili: podpisali bosta t. i. dogovor codeshare.

Dva prevoznika si delita isti polet
Gre preprosto za to, da si dve različni letalski družbi delita isti polet. Takšni sporazumi so v letalstvu pogosti. Potnik kupi letalsko vozovnico za polet z Adrio Airways, ki ga nato pod drugo številko ali kodo izvede drug letalski prevoznik.

Pogovori med družbama še potekajo, zato jih na Adrii ne želijo podrobneje komentirati. Že dalj časa pa opažajo, da se v Indiji krepi zanimanje za Slovenijo - letalski družbi sta zaznali poslovno priložnost zlasti na področju turizma, pa tudi gospodarstva.

Adria Airways, Aerodrom Ljubljana in Air India si za sodelovanje prizadevajo že nekaj časa. Junija 2011 so ob robu slovensko-indijske poslovne konference, ki je v New Delhiju potekala v okviru državniškega obiska takratnega premierja Boruta Pahorja, podpisali tudi memorandum o sodelovanju. Slovenija je letos ratificirala še sporazum med slovensko in indijsko vlado o rednem zračnem prometu.