Skladno z zakonom o medijih je namreč dovoljena meja izvodov dnevnikov ene ali povezanih oseb določena pri 40 odstotkih vseh izdanih izvodov splošno informativnih tiskanih medijev, ki izhajajo najmanj trikrat na teden. Foto: MMC RTV SLO
Skladno z zakonom o medijih je namreč dovoljena meja izvodov dnevnikov ene ali povezanih oseb določena pri 40 odstotkih vseh izdanih izvodov splošno informativnih tiskanih medijev, ki izhajajo najmanj trikrat na teden. Foto: MMC RTV SLO

Po odgovoru bo urad pod vodstvom Janija Soršaka izdal odločbo in poznavalci pričakujejo, da bo časopisna družba Delo morala odprodati časnik Večer. Pivovarna Laško je prek Dela namreč kar 80-odstotna lastnica Večera, kar po mnenju urada zmanjšuje učinkovitost konkurence na medijskem trgu, onemogoča vstop nove konkurence in dopušča možnost vpliva na zviševanje cen oglasov.

Delo naj bi obdržalo le do 25-odstotkov Večera
Po prepričanju Soršaka zahodni standardi narekujejo, da bi Delo lahko obvladalo le od 5 do 25 odstotkov Večera. Slišati pa je neuradne informacije, da naj bi Pivovarna Laško skušala obdržati vsaj 40-odstotni delež Večera.

Pred dnevi so v medijih krožile tudi novice, da naj bi pivovarji želeli prodati tudi časopisno hišo Delo, za katero naj bi se zanimale nemške družbe, a so tako v Laškem kot na Delu te informacije zavrnili.

Odločitev varuha konkurence lahko pričakujemo prihodnji teden, veliko pa je odvisno predvsem od dogovora, ki ga bo Pivovarna Laško posredovala na povzetek relevantnih dejstev glede prevzema mariborske časopisne hiše.