Premier Dominique de Villepin je pojasnil, da je strog načrt za rešitev tovarne nujen za prekinitev negotovega stanja, v katerem se je letalski koncern znašel kljub hitrorastočemu trgu zaradi slabega izkupička od prodanih letal, uspešne Boeingove konkurence z modelom 787 in zamud pri dobavi lastnega letala velikana A380.
Stavka bi lahko resno ogrozila sanacijo
Zaradi stavke, s katero delavci nasprotujejo sanacijskemu načrtu vodstva, je povsem zastalo delo v treh nemških tovarnah koncerna. Tamkajšnji delavci zahtevajo zagotovilo o nadaljevanju proizvodnje. Proizvodnja delov za letala je ovirana tudi ponekod v Franciji.
Načrt Power 8 predvideva ukinitev 10.000 od okoli 55.000 delovnih mest v štirih letih in prenovo koncerna. Med drugim naj bi prodali 6 od 16 glavnih tovarn koncerna.
Po mnenju analitikov bi se lahko Airbus, ki je del vseevropskega koncerna EADS, iz težav izkopal predvsem s pospešeno proizvodnjo, katere največji sovražnik pa je ravno delavska stavka.Šestega marca so sicer trije francoski sindikati napovedali stavko v podjetjih EADS-ja proti napovedanemu programu Power 8.
Airbus bo zaradi vseh težav začasno tudi prenehal na razvoju projekta tovorne različice največjega letala na svetu A380.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje