Cestišče v predoru pod Trojanami je po le dveh letih uporabe postalo tako gladko, da v dežju ne dopušča več varne vožnje pri hitrosti, višji od 60 km/h. Foto: RTV SLO
Cestišče v predoru pod Trojanami je po le dveh letih uporabe postalo tako gladko, da v dežju ne dopušča več varne vožnje pri hitrosti, višji od 60 km/h. Foto: RTV SLO

Vzrok naj bi bil v tem, da je vozna površina postala tako gladka, da višjih hitrosti ob dežju ne dopušča, poroča Dnevnik. Dars je potrdil, da bo promet na tem delu avtoceste nekaj časa oviran, del stroškov popravila pa naj bi nosil tudi izvajalec del, SCT, ki sicer trdi, da je svoje delo opravil dobro.

Na Darsu zagotavljajo, da bodo predvidoma v desetih dneh vozišče naredili bolj hrapavo, izvajalca del pa bodo poiskali v Avstriji, Švici ali Nemčiji. V času del bodo delne zapore prometa.

Slaba kakovost betonskega vozišča?
Hrapavljenje vozišča je po opravljenih meritvah potrebno le v predorih pod Trojanami, na drugih odsekih avtoceste pa ne. Na Darsu tovrstna popravila štejejo med redno vzdrževanje predorov z betonskimi vozišči, neuradni viri pa trdijo, da vozišče po tako kratkem času uporabe ne bi smelo izgubiti trenja, in opozarjajo na kakovost izdelave, še piše Dnevnik.

Objekti pod Trojanami imajo po podatkih Darsa sicer desetletno garancijsko dobo.