S 1. marcem 2009 bo novi lastnik programa čajev 1001 cvet, programa rižev in mlevskih izdelkov blagovne znamke Zlato polje in programa začimb in mešanic blagovne znamke Maestro postalo podjetje Žito, ki bo ob tem prevzelo tudi vseh 95 zaposlenih na teh programih.
"Z nakupom programov čajev, rižev, mlevskih izdelkov, začimb in mešanic smo v Žitu naredili nov korak v realizaciji poslovne strategije," je ob tem dejal predsednik uprave Žita Iztok Bricl.
Tudi v Drogi Kolinski so zadovoljni, ker so za svoje uveljavljene blagovne znamke našli lastnika, kot je Žito. "Žito je priznano slovensko podjetje, ki bo skrbelo za nadaljnji razvoj in rast blagovnih znamk. Razveseljuje pa tudi dejstvo, da bodo tako ti priljubljeni izdelki ostali na policah slovenskih trgovin," je ob tem dejala članica uprave Droge Kolinske Milena Štular.
Gre že za četrto prodajo malih programov
To je že četrta v nizu prodaj malih programov, ki jih je Droga Kolinska najavila aprila letos. Že s 1. oktobrom je družba Dr. Oetker Slovenija prevzela program praškastih proizvodov Droge Kolinske, ki se prodajajo pod blagovnimi znamkami Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka. Program žitnih kosmičev blagovne znamke Čoko in Čokolešnik je Droga Kolinska prodala hrvaški družbi Podravka iz Koprivnice.
Novi lastnik programa vložene zelenjave in omak, ki se prodajajo pod blagovnimi znamkami Droga, Tomatina in Argo, pa bo prav tako s 1. januarjem 2009 postalo podjetje Orka iz Ljubljane.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje