Podravka z nakupom širi ponudbo žitaric za zajtrk in sledi strateški usmeritvi krepitve tržnega položaja, je dejal predsednik uprave hrvaške družbe Zdravko Šestak. V Drogi Kolinska pa so s prodajo zadoovljni, saj bo nov lastnik zagotovil nadaljnji razvoj programa žitnih kosmičev.
To je že tretja v nizu prodaj blagovnih znamk Droge Kolinska. Odločitev je rezultat spoznanja, da Droga Kolinska ne razpolaga z dovolj sredstvi za zagotovitev dolgoročne prihodnosti vseh svojih proizvodnih programov in blagovnih znamk. V družbi zato pričakujejo, da bodo do konca leta na nove lastnike prenesli še preostale manjše programe.
Pred dnevi je ljubljansko podjetje Orka odkupilo blagovne znamke Droga, Tomatina in Arko, Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka pa so šli v roke Dr. Oetkerja.
Aprila so iz Droge Kolinska sporočili, da iščejo nove lastnike za blagovne znamke 1001 cvet, namaz Viki krema, riž in mlevske izdelke Zlato polje, sadne namaze Belsad, omake Maestro in otroško hrano Bebi, Čoko ter Čokolešnik. Obdržati pa nameravajo kavo, sladki in slani program, mesne namaze in brezalkoholne pijače.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje