V družbi 2TDK so ob tem pojasnili, da mora konzorcij v štirih mesecih po uvedbi v delo izdelati projektno dokumentacijo na ravni PZI in jo nato predati v pregled in potrditev. "Po recenziji projektne dokumentacije bodo izvajalci uvedeni v izvedbo gradbenih del," so še dodali.
Po trenutni časovnici bi se gradnja dveh mostov in galerije čez dolino Glinščice začela konec avgusta letos in končala konec novembra 2021, so še pojasnili. Kot je znano, je gradnja objektov za prečkanje doline Glinščice sofinancirana s sredstvi EU-ja. Rok za gradnjo v okviru del za prečkanje Glinščice je december 2021, sicer bo treba evropska sredstva vračati.
Pogodbo o izvedbi objektov za prečkanje doline Glinščice pri gradnji drugega tira Divača–Koper je družba 2TDK s konzorcijem družb Markomark Nival, Nival Invest in Ekorel podpisala 27. marca 2020. Vrednost del v pogodbi je 8.502.693,59 evrov.
Zapleti z razpisom
Družba Markomark Nival je v okviru projekta drugi tir oddala najcenejšo ponudbo za gradnjo objektov za prečkanje Glinščice. Družba 2TDK je nato zaradi neustrezne reference in previsokih cen preostalih ponudnikov lani objavljeni razpis razveljavila, vendar se je družba Markomark Nival na to odločitev pritožila. Državna revizijska komisija je njihovemu zahtevku za revizijo ugodila, v družbi Markomark Nival pa so se nato odločili za zamenjavo podizvajalca.
Pregled ponudb za glavna dela: na razpis prijavljenih 15 konzorcijev
Medtem na 2TDK odločajo o ustreznosti ponudnikov za glavna dela na drugem tiru. Prejšnji teden je namreč potekel rok, do katerega so morali gradbinci dopolniti ponudbe z dokumenti in dokazili, da izpolnjujejo vse razpisne pogoje. V podjetju 2TDK so pojasnili, da bo razpisna komisija še ta mesec ali v začetku maja odločila, kdo vse izpolnjuje zahtevane pogoje, nato bodo ponudnike pozvali k predložitvi finančnih ponudb, poroča STA.
Na razpisa družbe 2TDK za gradnjo osmih predorskih cevi in drugih objektov na načrtovani železniški trasi med Divačo in Koprom se je sicer prijavilo 15 konzorcijev. Na 2TDK so dela razdelili na dva razpisa in z izjemo enega ponudnika so se vsi prijavili na oba, torej tako za gradnjo predorov med Divačo in Črnim Kalom kot med Črnim Kalom in Koprom. Skupaj z različnimi tujimi partnerji se za posel poteguje pet slovenskih podjetij, med drugim pa na razpisu sodeluje tudi osem kitajskih in šest turških družb.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje