Družba Krka je v polletju prodala za 488,7 milijona evrov izdelkov in storitev, kar je dva odstotka več kot v enakem obdobju lani. Foto: Bobo
Družba Krka je v polletju prodala za 488,7 milijona evrov izdelkov in storitev, kar je dva odstotka več kot v enakem obdobju lani. Foto: Bobo
Jože Colarič
Predsednik Krkine uprave Jože Colarič je novinarjem predstavil poslovanje podjetja v prvem polletju. Foto: BoBo

Matična družba je medtem imela v prvem polletju 91,6 milijona evrov čistega dobička, kar je sedem odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.

Predsednik Krkine uprave Jože Colarič je novinarjem pojasnil, da je skupina Krka v prvih šestih mesecih prodala za 528,8 milijona evrov izdelkov in storitev, prodaja skupine pa je glede na primerljivo lansko obdobje porasla za šest odstotkov. Družba Krka je sicer v polletju prodala za 488,7 milijona evrov izdelkov in storitev, kar je dva odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Dobiček iz poslovanja večji kot lani
Colarič je še povedal, da je skupina Krka ustvarila za 123,2 milijona evrov dobička iz poslovanja, kar je 15 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju, medtem ko je dobiček iz poslovanja družbe Krka znašal 117,6 milijona evrov, kar je pet odstotkov več od primerljivega lanskega dobička.

Srednja Evropa najdonosnejši trg ...
Krka je v omenjenem obdobju 90 odstotkov prodaje ustvarila na tujih trgih, je dejal predsednik uprave in dodal, da je bila vodilna med Krkinimi prodajnimi regijami s 30-odstotnim deležem Srednja Evropa, kjer so v letošnjem prvem polletju prodali za 156,4 milijona evrov izdelkov in dosegli enoodstotno rast.

Druga največja prodajna regija je bila s četrtinskim deležem oz. s 134,6 milijona evrov prodaje Vzhodna Evropa, kjer je imela Krka 12-odstotno rast prodaje oz. največjo med vsemi prodajnimi regijami, medtem ko je bila največji posamični Krkin trg Rusija, kjer so prodali za 92,8 milijona evrov izdelkov oz. za pet odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju.

Sledijo Zahodna Evropa in čezmorski trgi s prodajo v vrednosti 112,6 milijona evrov oz. z 21-odstotnim deležem v skupni prodaji, prodaja pa je bila tam za sedem odstotkov večja glede na enako lansko obdobje.

Kot je navedel Colarič, je Krka na trgih Jugovzhodne Evrope ob sedemodstotni rasti prodala za 73,5 milijona evrov izdelkov, kar predstavlja 14 odstotkov skupne prodaje, na domačem trgu pa je prodaja glede na enako lansko obdobje z dvema odstotkoma zrasla na 51,6 milijona evrov.

S tečajem delnice v Krki niso zadovoljni
Pri vlaganju in naložbah je Colarič med drugim povedal, da so zanje v letošnjem prvem polletju namenili 53,1 milijona evrov, pri podatkih o delničarjih in trgovanju z delnico pa je dejal, da v Krki niso zadovoljni s tečajem njihove delnice, ki je konec junija znašal 60 evrov.

Da bi ga okrepili, nameravajo skladno s pooblastilom zadnje skupščine o pridobivanju lastnih delnic s Krkinimi delnicami kotirati tudi na tujih borzah, vendar pa se še niso odločili, na katerih, je poudaril. Kot je dodal, se bodo o tem v Krki odločili do novembra, kotacijo na kateri od tujih borz pa pričakuje v prihodnjem letu.