Največjo relativno in absolutno rast prodaje, in sicer za 17,3 milijona evrov oziroma 32 odstotkov je Krka dosegla v regiji zahodna Evropa in čezmorska tržišča. Foto: MMC RTV SLO
Največjo relativno in absolutno rast prodaje, in sicer za 17,3 milijona evrov oziroma 32 odstotkov je Krka dosegla v regiji zahodna Evropa in čezmorska tržišča. Foto: MMC RTV SLO

Po besedah predsednika Krkine uprave Colariča je dobiček skupine Krka v prvem četrtletju letos znašal 48,6 milijona evrov, kar je en odstotek več kot v primerljivem lanskem obdobju, dobiček družbe pa je dosegel 48,1 milijona evrov oz. dva odstotka več od primerljivega lanskega dobička.

Na trgih zunaj Slovenije ustvarili 92 odstotkov prodaje
Največjo relativno in absolutno rast prodaje, in sicer za 17,3 milijona evrov oziroma 32 odstotkov pa je Krka dosegla v regiji zahodna Evropa in čezmorska tržišča. Vzhodna Evropa pa je bila z 29-odstotnim deležem v prodaji največja Krkina prodajna regija.

Na trgih zunaj Slovenije so v tem obdobju ustvarili 92 odstotkov prodaje skupine oziroma 94 odstotkov prodaje družbe. Za vlaganja in naložbe je skupina Krka namenila 24,2 milijona evrov, od tega družba Krka 10,3 milijona evrov, odvisne družbe pa 13,9 milijona evrov.

Colarič: Ključni za rast so trgi vzhodne Evrope
Predsednik uprave je dejal še, da v Krki načrtujejo, da bodo letošnjo prodajo glede na lansko povečali za šest odstotkov in do konca leta povečali dobiček, hkrati je napovedal nova zaposlovanja ter naložbe.

Poleti bodo začeli vlagati v infrastrukturo in proizvodne objekte v Krškem, kar bo Krko v prvem delu naložbe stalo približno 70 milijonov evrov, na območju novomeške tovarne pa bodo začeli 200 milijonov evrov vreden projekt Notol 2, s katerim bodo desetim milijardam izdelanih kapsul in tablet dodali še 4,5 milijarde tovrstnih izdelkov.

Kot ključne za rast Krke je Colarič izpostavil trge vzhodne Evrope z državami nekdanje Sovjetske zveze, med katerimi prednjačijo Rusija, Ukrajina, Kazahstan in Uzbekistan, potem srednje Evrope, Evropske unije z Norveško in Švico.