Skupno je Krka lani prodala za 1,16 milijarde evrov izdelkov in storitev, kar je dva odstotka manj kot leto prej, količinsko pa se je prodaja povečala za 3,3 odstotka. Prodaja matične družbe se je lani ustavila pri nekaj manj kot 1,09 milijarde evrov, kar je štiri odstotke manj kot leto prej.
Največjo absolutno rast prodaje je podjetje doseglo v regiji Zahodna Evropa, kjer so prodali za 306,1 milijona evrov izdelkov. To predstavlja 26,3 odstotka prodaje celotne skupine, skupno prodajo v regiji pa so povečali za 22 odstotkov.
Na svojih ključnih trgih, Rusiji in Ukrajini, je prodaja v evrski vrednosti zdrsnila za 20 odstotkov, na 327,5 milijona evrov. Trgi regije Vzhodna Evropa sicer v sestavu prihodkov predstavljajo več kot 28 odstotkov.
Primeren izid
Predsednik Krkine uprave Jože Colarič je na novinarski konferenci lansko poslovanje označil za "kar primerno" in opozoril na razvrednotenja vzhodnoevropskih valut in tečajnih razlik, predvsem pri ruskem rublju, ukrajinski grivni in kazahstanski tengi. Ker so se zavarovali pred valutnimi tveganji, so ta zavarovanja pokrila 16,5 milijona evrov od skupno 35 milijonov evrov, kolikor je znašal minus zaradi tečajnih razlik.
Med letošnjimi poslovnimi načrti je Colarič navedel, da na ravni skupine načrtujejo prodajo v vrednosti 1,21 milijarde evrov in čisti dobiček v vrednosti 160 milijonov evrov, 162 milijonov evrov bo šlo v nove proizvodne, infrastrukturne in raziskovalne zmogljivosti, število 10.560 zaposlenih pa bodo povečali za štiri odstotke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje