Raziskava tega inštituta za raziskovanje trga in medijev zajema slovenske, hrvaške in srbske porabnike. Namenjena je predvsem proizvajalcem in ponudnikom storitev, ki že nastopajo na teh trgih ali pa nanje še nameravajo vstopiti.
Publikacija je sestavljena iz treh sklopov, ki prikazujejo splošne ekonomske in demografske kazalce za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo ter BiH, podatke o slovenskih, hrvaških in srbskih gospodinjstvih ter porabnike omenjenih treh držav.
Podatki so primerljivi in praktično uporabni
Publikacija v angleščini je nastala v sodelovanju treh angencij, Mediane iz Slovenije, Mediane Fides iz Zagreba in Marten Board Internationala iz Beograda. Vsi podatki, objavljeni v publikaciji, so bili pridobljeni z mednarodno licenčno raziskavo Target Group Index (TGI), zato so vsi podatki primerljivi in primerni za praktično uporabo. Mediana je raziskavo TGI izvedla v Sloveniji, Hrvaški in Srbiji na vzorcu 22.000 oseb, starih od 15 do 75 let.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje