Mercator bo z nakupom M-Rodiča postal druga največja trgovska družba v Srbiji. Foto: RTV SLO
Mercator bo z nakupom M-Rodiča postal druga največja trgovska družba v Srbiji. Foto: RTV SLO
Družba Mercator bo še naprej razvijala vse blagovne znamke na srbskem trgu. Foto: RTV SLO
Žiga Debeljak
Cilji uprave so postati vodilni trgovec z živili v tem koncu Evrope. Foto: RTV SLO

Mercator bo postal lastnik 76 odstotkov delnic družbe M-Rodić, preostali delež pa bo vojvodinska družba za zdaj obdržala. V Mercatorjevo last bo manjšinski delež prešel med letoma 2008 in 2009, ko se bodo dokončno dogovorili o njegovi ceni.

Prevzem celotnega deleža do 2009
Preostalih 24 odstotkov delnic bo Mercator prevzel delno leta 2008, ko bo v njegovo last prešla polovica omenjenega deleža, leto kasneje pa bo predvidoma prevzel še zadnjih 12 odstotkov.

Dogovorjena izhodiščna cena za prevzem zdaj znaša 150 milijonov evrov, celotna vrednost posla pa naj bi, glede na dosežene dosežke družbe, znašala med 135 in 175 milijoni evrov. Kupnina bo delno poravnana z delnicami družbe Mercator, iz odobrenega kapitala, ovrednotenimi po povprečni tržni ceni na Ljubljanski borzi, delno pa s prevzemom finančnih obveznosti srbske družbe in z denarjem. Holding Rodić M&B bo tako s približno 5-odstotnim deležem postal eden največjih posamičnih lastnikov družbe Mercator, ko bo transakcija dokončno končana pa bo ta delež še nekoliko višji.

Drugi in tretji del kupnine bosta poravnana v letih 2008 in 2009, vendar bo tedaj Mercator potreboval soglasje skupščine delničarjev za izdajo novih delnic.

Mercator pridobil pomembno trgovsko mrežo
Mercator bo postal drugi največji trgovec v Srbiji, s približno 8-odstotnim tržnim deležem, Holding Rodić M&B pa bo postal njegov pomemben strateški partner na področju nabave blaga, gradnje objektov in transporta. Srbska družba opravlja trgovsko dejavnost v 51 objektih, od tega v šestih megamarketih. Iz uprave Mercatorja so sporočili, da bodo na trgu še naprej razvijali vse blagovne znamke, tako M-Rodić in Rodić Megamarket, kot tudi Mercator.

Nakup srbskega podjeta je pomemben korak k uresničevanju strateškega cilja družbe Mercator - postati vodilni trgovec z živili in podobnim blagom v regiji Jugovzhodne Evrope.


Se prvi mož Mercatorja kvalificira za vaš glas v tekmi za gospodarstvenika meseca junija? Ali si laskavi naziv bolj zaslužita šef Dursa Ivan Simič oz. nekdanji predsednik uprave Simobila Zoran Thaler? Glasujte tukaj!