"Ljudje smo vsi krvavi pod kožo in vedno ne uspe. A starejši kot si, več izkušenj kot imaš, bolj ti je jasno, da to res drži. Za to, da nekaj dosežeš, potrebuješ podporo vseh. Ko se nekaj narobe odločiš, pa ne morejo biti oni krivi," je dejala v nagovoru ob prejemu nagrade in poudarila, da so zasluge za uspehe vedno skupne, plod dela celotnega tima. Odgovornost za napake pa prevzema sama, saj so rezultat njenih odločitev.
Rijavčeva je sicer izrazila tudi razočaranje, ker so številne prepoznavne slovenske blagovne znamke končale v tujih rokah. "Mislim, da smo imeli Slovenci leta 1991 v lasti res dobre, prepoznavne blagovne znamke, in žal mi je, da jih nismo znali obdržati in razviti," je dejala.
Razloge vidi tudi v nezaupanju. "V času tranzicije je bilo veliko nezaupanja do direktorjev in direktorskega poklica. Niso slišali, ko smo hoteli določene stvari povedati in svetovati, da bi se drugače izpeljale," je pojasnila.
Od Šampionke do Ljubljanskih mlekarn
Rijavčeva je kariero začela v Šampionki Renče kot tehnologinja v razvoju in vodja kontrole kakovosti. Po 10 letih je prestopila v ajdovski Fructal, kjer je napredovala od vodje kontrole kakovosti v tehnično direktorico, pri 39 letih pa je prevzela vodenje družbe. Po uspešni sanaciji je postal Fructal največji slovenski predelovalec sadja, navzoč na več kot 18 svetovnih trgih.
Po prodaji Fructala Pivovarni Union je Rijavčeva odstopila kot predsednica uprave in prevzela je nalogo preoblikovati Lekovo kozmetično enoto v samostojno podjetje. Lek Kozmetika je med njenim šestletnim vodenjem ostal in utrdil položaj tržnega vodje na področju krem v Sloveniji.
V začetku leta 2007 je Rijavčeva prestopila v Ljubljanske mlekarne, kjer ji je v dveh letih uspelo s preoblikovanjem blagovnih znamk, racionalizacijo poslovanja in podvojenim izvozom skoraj 13 milijonov izgube Ljubljanskih mlekarn pretopiti v dobiček. V osmih letih uspešnega predsedovanja je uspelo Rijavčevi pozicionirati alpsko mleko kot eno najbolj zaupanja vrednih slovenskih blagovnih znamk.
Leta 2013 so bile Ljubljanske mlekarne prodane francoskemu Lactalisu, dve leti pozneje pa se je Rijavečeva poslovila iz menedžerskega okolja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje