Jože Colarič je skupaj s Krko že tretje leto zapored na vrhu lestvice najbolj uglednih slovenskih menedžerjev in podjetij. Foto: MMC RTV SLO
Jože Colarič je skupaj s Krko že tretje leto zapored na vrhu lestvice najbolj uglednih slovenskih menedžerjev in podjetij. Foto: MMC RTV SLO

Raziskavo ugleda izvaja agencija Kline Partner na vzorcu 800 predstavnikov poslovne javnosti, menedžerjev iz velikih, srednjih in majhnih podjetij v Sloveniji. Ti ocenjujejo 108 izbranih podjetij in njihovih direktorjev na sedmih dejavnikih (kakovost, inovativnost in privlačnost ponudbe, vizija in odličnost voditeljstva, finančna učinkovitost, skrb za zaposlenost ter družbena odgovornost).

V prvi deseterici tako tudi letos ni večjih presenečenj, kaže Dnevnikova lestvica. Colariču, ki so mu ocenjevalci prisodili oceno 3,76, sledi prvi mož Rika Janez Škrabec, na tretje mesto pa se je uvrstila prva dama Trima Tatjana Fink.

Po vrstnem redu si sledijo še Mirko Tuš (Engrotuš), France Arhar (Unicredit Slovenija), Žiga Debeljak (Mercator), Herman Riglenik (ACH), Franjo Bobinac (Gorenje), Matjaž Gantar (KD Group) ter Cvetka Selšek (SKB), ki je poleg Finkove tudi edina menedžerka, ki se ji je uspelo prebiti med prvih 10.

Večje spremembe pa so se glede na lansko leto zgodile v drugi deseterici, kjer so Stojan Petrič (Kolektor), Uroš Slavinec (Helios), Edvard Svetlik (Hidria), Igor Mervič (Spar Slovenija), Matjaž Kovačič (NKBM) ter Cvetana Rijavec (Ljubljanske mlekarne) pridobili deset oz. več mest.
Kot zanimivost, Dušan Črnigoj, direktor Primorja, je kljub pogostemu pojavljanju na sodišču v zadevi Čista lopata, izboljšal osebni ugled za sedem mest in zaseda 25. mesto.

Na vrhu farmacevta in zdravilišči
Med podjetji je prvo mesto zasedla Krka, kjer ostaja že tretje leto zapored, sledi pa ji Lek, ki se je na drugo mesto povzpel s četrtega. Tretje mesto zasedajo Terme Olimia, ki so se tako povzpele za tri mesta.

V prvi deseterici so se (po vrstnem redu) znašle še Terme Čatež, Revoz, Ljubljanske mlekarne, Mercator, Microsoft, Gorenje in Helios. Prav slednjemu je uspel največji premik na lestvici, saj je bil še lani na 45. mestu, precej so svoji uvrstitvi izboljšali tudi Mercator in Ljubljanske mlekarne. Obe družbi sta namreč pridobili 14 mest v primerjavi z lansko uvrstitvijo.

Raziskavo ugleda izvaja agencija Kline Partner na vzorcu 800 predstavnikov poslovne javnosti, menedžerjev iz velikih, srednjih in majhnih podjetij v Sloveniji. Ti ocenjujejo 108 izbranih podjetij in njihovih direktorjev na sedmih dejavnikih (kakovost, inovativnost in privlačnost ponudbe, vizija in odličnost voditeljstva, finančna učinkovitost, skrb za zaposlenost ter družbena odgovornost).