Foto:
Foto:

Izgube iz rednega poslovanja je bilo za 16 milijonov tolarjev, zaradi težav s financiranjem pa je končni rezultat družbe izguba 200 milijonov tolarjev.

Predsednik uprave Planike Milan Bajželj je dejal, da rezultati lanskega leta za družbo niso tako bistveni, saj je Planika na poti dolgoročnega intenzivnega prestrukturiranja iz izrazito proizvodne družbe v družbo z močno razvitimi prodajnimi kanali. To pa vsako leto zahteva naložbe v znamko in povečanje prodajne mreže.

Povpraševanja po Planikini obutvi je dovolj
Padec prodaje, ki je leta 2002 znašal 8,2 milijarde tolarjev, v letu prej pa celo 10 milijard tolarjev, je posledica zamude pri pridobitvi državnega zagotovila za nadomestitve starih posojil bank z ugodnejšimi novimi. Zato kljub zadostnemu povpraševanju po Planikini obutvi družba ni mogla izdelati in prodati več kot 700.000 parov čevljev.

Ker bo nastali položaj kmalu rešen, se bo po Bajžljevem prepričanju prodaja že v nekaj mesecih znova zvišala. Konec tega leta naj bi Planika dosegla vsaj za milijardo tolarjev več prihodkov kot lani. Skupaj z ureditvijo finančnega dela rezultata naj bi to vodilo tudi v pozitivni končni rezultat.