Za mariborsko letališče letošnje leto sicer velja kot eno najtežjih do zdaj, saj so ostali brez redne letalske linije, prav tako pri njih niso izvajali niti čarterskih letov. Foto: MMC RTV SLO
Za mariborsko letališče letošnje leto sicer velja kot eno najtežjih do zdaj, saj so ostali brez redne letalske linije, prav tako pri njih niso izvajali niti čarterskih letov. Foto: MMC RTV SLO

Družba Aerodrom Maribor, ki od leta 2006 upravlja letališče Edvarda Rusjana Maribor, in ministrstvo za promet sta znova podaljšala pogodbo o uporabi letališke infrastrukture.

Letošnje leto eno najslabših
Za mariborsko letališče velja letošnje leto kot eno najtežjih do zdaj, saj so ostali brez redne letalske linije, prav tako pri njih niso izvajali niti čarterskih letov. Neuspešni so bili pri dveh razpisih ministrstva in na javnem pozivu k neposrednim pogajanjem, s katerim so želeli priti do dolgoročne najemne rešitve. Čeprav so izklicno vrednost najemnine znižali že za 30 odstotkov za nepremično premoženje in 50 odstotkov za premično premoženje, uspeha ni bilo.

Letališča trenutno ni mogoče oddati v najem
S prometnega ministrstva so sporočili, da to kaže, da po obstoječih predpisih mariborskega letališča ni mogoče v danih tržnih razmerah oddati v najem. "Zato bo ministrstvo za promet predlagalo spremembo predpisov na način, ki bo omogočal, da bomo lahko našli operaterja, ki bo pripravljen voditi in upravljati to letališče, na primer z omogočanjem progresivne lestvice najemnine," so zapisali na ministrstvu.

V sporočilu za javnost so še zapisali, da naj bi v vmesnem času vzpostavili gospodarske javne službe za zagotovitev opravljanja dela obveznih letaliških služb. Uredba za vzpostavitev takih služb pa je že v medresorskem usklajevanju.

Dosedanji najemnik se na razpis ni prijavil
Družba Aerodrom Maribor, ki je bila sedanji najemnik letališke infrastrukture in je v lasti družbe Prevent Globala v stečaju, se na razpis in vabilo k pogajanjem ni prijavila, saj naj po besedah direktorja družbe razpisni pogoji ne bi bili zanimivi.