Trend priljubljenosti električnih vozil je dolgoročno gledano še vedno v porastu, vendar se potrošniki zaradi večje negotovosti vse bolj zatekajo k znanemu in cenovno dostopnemu. Kot je pokazala Deloittova redna raziskava o vedenju potrošnikov v avtomobilski industriji, v katero so vključili 24.000 oseb iz 23 držav, 26 odstotkov Američanov razmišlja, da bi za svoje naslednje vozilo izbrali vozilo z alternativnim motorjem, kar je 15 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.
Kupce v ZDA in Nemčiji pri električnih vozilih najbolj skrbi vzdržljivost baterije (to je kot največjo skrb navedlo 28 odstotkov vprašanih), tiste v Aziji pa pomanjkanje polnilne infrastrukture, so sporočili iz Deloitte Slovenija.
Skrb vzbujajoči so po njihovih navedbah odlogi plačil za vozila po svetu. Vsak deseti Američan se je namreč odločil za odlog plačila za vozilo, pri čemer je delež potrošnikov, starih od 18 do 34 let, ki so se odločili za to, 23-odstoten.
Spletna prodaja avtomobilov v porastu
Spletna prodaja avtomobilov po vsem svetu se je zaradi pandemije povečala, vendar si 71 odstotkov ameriških potrošnikov v prihodnosti še vedno želi kupiti avto "v živo".
"Pandemija je močno prizadela svetovno avtomobilsko industrijo tako kot tudi mnoge druge dele gospodarstva. Kljub temu pa se povezanim vozilom obeta svetla prihodnost. Električnim vozilom bodo pri tem pomagale strožje zahteve na področju izpustov na številnih trgih po svetu. Prizadevanja za uvedbo teh tehnologij bodo odprla nešteto novih priložnosti," je ocenil partner v oddelku finančnega svetovanja pri Deloitte Slovenija Luka Vesnaver.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje