Po lanski izgubi v poslovanju so letošnji rezultati poslovanja pokazali, da so se v Gorenju vrnili v območje pozitivnega poslovanja. Foto: BoBo
Po lanski izgubi v poslovanju so letošnji rezultati poslovanja pokazali, da so se v Gorenju vrnili v območje pozitivnega poslovanja. Foto: BoBo

Pričakujejo zagotovitev nadaljnje krepitve in razvoja znamke Gorenje, ki je po mnenju mnogih najvrednejša slovenska blagovna znamka. Po lanski izgubi v poslovanju so letošnji rezultati poslovanja pokazali, da so se v Gorenju vrnili v območje pozitivnega poslovanja, kar potrjuje tudi sedanji obseg dela, ki zagotavlja nadaljnjo relativno varnost zaposlitve in s tem tudi socialno kohezivnost podjetja.

Izboljšanje rezultatov naj ne gre na ceno socialne odgovornosti
V sindikatu so veseli uspešnosti Ataga, a je pri presoji primerjave uspešnosti posameznih članov skupine Gorenje treba upoštevati tudi to, da Atag nima lastne množične proizvodnje. Predloge, ki pripomore k izboljšanju rezultatov poslovanja, sicer pozdravljajo, a ne za vsako ceno, predvsem na področju socialne in družbene odgovornosti.

Kot je znano, je tretji največji lastnik Gorenja (7 odstotkov) Philip Sluiter nadzornike Gorenja opozoril, da ga uprava družbe ni želela povabiti k tretjemu krogu dokapitalizacije. Menil je, da je to zato, ker predsednik uprave Franjo Bobinac ni želel, da bi nadzorniki preverili poslovanje podjetja. Bobinac je očitke zavrnil in dejal, da so Sluiterja zavrnili, ker naj bi bila njegova ponudba nespodobna in neresna in ne v skladu s prospektom o dokapitalizaciji.