Čisti poslovni izid skupine naj bi v celotnem letošnjem letu dosegel med 100 in 120 milijoni evrov, strateška ambicija pa je, da ga do leta 2030 podvojijo na med 250 in 300 milijoni evrov, so zapisali v Triglavu. Foto: BoBo
Čisti poslovni izid skupine naj bi v celotnem letošnjem letu dosegel med 100 in 120 milijoni evrov, strateška ambicija pa je, da ga do leta 2030 podvojijo na med 250 in 300 milijoni evrov, so zapisali v Triglavu. Foto: BoBo

Iz Zavarovalnice Triglav so sporočili, da je skupina med začetkom januarja in koncem septembra imela 124,7 milijona evrov poslovnega izida pred obdavčitvijo. Lani v tem obdobju je bil ta negativen, to je 10,1 milijona evrov. Skupina je 79,2 milijona evrov devetmesečnega poslovnega izida pred obdavčitvijo ustvarila v zavarovalnem delu poslovanja (lani –35,6 milijona evrov). Izid segmenta Premoženje iz zavarovalnega dela poslovanja je bil 53 milijonov evrov, medtem ko je lani zaradi ekstremnih množičnih škod in inflacijskih pritiskov znašal –9,6 milijona evrov.

Poslovni izid iz zavarovanja segmenta Življenje se je glede na lani povečal za šest odstotkov na 13,4 milijona evrov, medtem ko je segment Zdravje po lanski izgubi letos ustvaril izid v vrednosti 12,8 milijona evrov. Nanj so vplivali tudi enkratni učinki, predvsem prejeto nadomestilo države glede dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj. Poslovni izid iz naložbenega dela poslovanja se je glede na lani podvojil in znašal 37,5 milijona evrov, medtem ko se je poslovni izid nezavarovalne dejavnosti povečal za 18 odstotkov, na osem milijonov evrov. Njegova rast izhaja predvsem iz upravljanja premoženja strank v vzajemnih skladih in individualnega upravljanja.

Z vidika rezultata posameznih poslovnih segmentov je segment Premoženje ustvaril 75,4 milijona evrov poslovnega izida pred obdavčitvijo (lani –8,8 milijona evrov), segment Življenje 21,9 milijona evrov (lani 14,9 milijona evrov), segment Zdravje 14,3 milijona evrov (lani –29,2 milijona evrov) in segment Upravljanje premoženja 13,1 milijona evrov (lani 13 milijonov evrov). Celotni obseg poslovanja skupine se je medletno zmanjšal za štiri odstotke, na 1,31 milijarde evrov, a se je ob upoštevanju učinka letošnjega izpada premije dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji povečal za osem odstotkov, so poudarili v Triglavu.
Skupina je po njihovih navedbah z izjemo Slovenije zavarovalno premijo krepila na večini drugih trgov regije Adria in v širšem mednarodnem okolju. V regiji Adria je imela skupno osemodstotno rast, širše pa 12-odstotno.

Skladno s cilji se je delež zavarovalne premije skupine iz Slovenije znižal na 57,3 odstotka (lani 63,1 odstotka), medtem ko se je delež z regijskih trgov zunaj Slovenije povečal na 20,9 odstotka (lani 18,4 odstotka) ter delež iz mednarodnega zavarovanja in pozavarovanja na 21,8 odstotka (lani 18,5 odstotka). Obračunane škode so v devetmesečju znašale 480,7 milijona evrov, kar je 42 odstotkov manj kot v primerljivem lanskem obdobju. Ocenjena vrednost škod zaradi naravnih množičnih škodnih dogodkov je v prvih devetih mesecih leta znašala 42 milijonov evrov, s čimer se ni bistveno odmaknila od obsega preteklih let.

Obratovalni stroški, skupaj z drugimi pripisljivimi zavarovalnimi odhodki skupine, so se povečali za pet odstotkov, na 327,3 milijona evrov. Največji, 44-odstotni delež stroškov predstavljajo stroški dela, ki so nanesli 150,2 milijona evrov. Konec septembra je bilo sicer v skupini 5121 zaposlenih, kar je odstotek manj kot v tem času lani. Matična družba skupine Zavarovalnica Triglav je devetmesečje sklenila s 75,5 milijona evrov poslovnega izida pred obdavčitvijo (lani 11,5 milijona evrov) in 64,1 milijona evrov čistega dobička (lani 9,6 milijona evrov).

"Letos dosegamo dobre rezultate v vseh poslovnih segmentih. Ob upoštevanju predvidenih razmer poslovanja do konca leta ponovno potrjujemo, da bomo (na ravni skupine, op. a.) presegli prvotne letne načrte in ustvarili letni poslovni izid pred obdavčitvijo med 130 in 150 milijoni evrov," je objavo rezultatov pospremil predsednik uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Slapar.

Čisti poslovni izid skupine naj bi medtem v celotnem letošnjem letu dosegel med 100 in 120 milijoni evrov, strateška ambicija pa je, da ga do leta 2030 podvojijo na med 250 in 300 milijoni evrov, so še zapisali v Triglavu.