"Videti je, da so naraščajoča inflacija, občutne dražitve energentov in negotova prihodnost glede stabilnosti v Evropi spodbudile slovenske potrošnike k razmisleku in tudi nakupu žag, ki so jih uporabili za pripravo alternativnega kuriva – drv," so v družbi Ceneje.si, ki je del skupine Heureka, zapisali v sporočilu za javnost.
Drugo mesto na lestvici najpopularnejših kategorij spletnih kupcev so v letu 2022 zasedle slušalke. K temu so po ugotovitvah družbe verjetno botrovali digitalni boni za nakup računalniške opreme. Tako so bile brezžične slušalke znamke Apple najpogosteje kupljeni izdelek z omenjenimi boni.
Po iskanju so nato sledila električna kolesa. Slovenci so lani prav tako pogosteje kot predlani povpraševali po zimskih pnevmatikah, kar kaže na nakupe trenutno cenovno ugodnejših izdelkov "na zalogo", vse v luči pričakovanih podražitev. Lestvico prvih pet najpopularnejših kategorij končujejo klimatske naprave.
Na letni ravni so največjo rast povpraševanja opazili pri agregatih, ki so za 141 odstotkov presegli lansko povpraševanje. Sledili so parfumi, povpraševanje po katerih je naraslo za 115 odstotkov, in dodatki za grelno tehniko s 109-odstotnim povečanjem.
Na drugi strani so v primerjavi z letom 2021 pri Ceneje.si prepoznali padec povpraševanja po bazenih. To je mogoče pripisati dejstvu, da so kupci še med epidemijo covida-19 kupovali izdelke za zabavo in sprostitev v zavetju domačega vrta in se zato še ni pojavila potreba po nakupu novih tovrstnih izdelkov, so pojasnili.
Nekoliko je upadlo zanimanje za prenosne računalnike, kosilnice in LCD-televizorje. Manjši kot leto prej je bil tudi interes kupcev za mobilne telefone in pametne ure, prav tako se je zmanjšalo povpraševanje po letnih pnevmatikah in štedilnikih. Med posameznimi izdelki je bila najbolj iskana Sonyjeva igralna konzola Playstation 5.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje