V raziskavi sodeluje 15 držav, v vsaki se pošlje 7.000 anketnih vprašalnikov. Največ poslušalcev je za najljubšo radijsko postajo izbralo Val 202. Foto: RTV SLO
V raziskavi sodeluje 15 držav, v vsaki se pošlje 7.000 anketnih vprašalnikov. Največ poslušalcev je za najljubšo radijsko postajo izbralo Val 202. Foto: RTV SLO

Val 202 je pravzaprav tisti, ki pride na dom, v avtomobilu je naš sogovornik, z glasbo nas spremlja povsod. V oddajah, kot so Vroči mikrofon, Kje pa vas čevelj žuli?, Nedeljski gost, Petkova centrifuga in mnoge druge, je moč zaznati podobo življenja vsakega posameznika.

Obrazložitev nagrade Valu 202

Raziskavo Trusted Brand organizira revija Reader's Digest po vsem svetu, njen ključni namen pa je odkriti, katerim blagovnim znamkam potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke po posameznih kategorijah. Pri ocenjevanju izdelkov in storitev sta najbolj pomembni dve merili: kakovost in osebna izkušnja.

Slovenski potrošniki so zmagovalce izbirali v 38 različnih kategorijah. Nagrade podjetjem, katerih blagovne znamke so med slovenskimi potrošniki najbolj priljubljene, so podelili v torek zvečer v Ljubljani.

Poslušalci Val 202 izbrali dvakrat
Drugi program Radia Slovenija, Val 202, je po podatkih Nacionalne raziskave branosti najbolj poslušan radijski program v Sloveniji, za zmagovalca med radijskimi postajami pa so ga razglasili tudi bralci revije Reader's Digest.

"Čeprav je bilo pogosto slišati, da bo internet prevzel primat v medijskem prostoru, pa prav izkušnje Vala 202 dokazujejo, da so sinergijski učinki obeh medijev lahko odlični. Tako lahko vse, kar ste zamudili ali manj pozorno poslušali, poiščete na spletni strani www.rtvslo.si/val202 in spoznate, kako deluje podcast; tako se bo vaš radio kar najbolje prilegal vašemu urniku," so ob predstavitvi najboljših znamk zapisali izvajalci raziskave.

Vse zmagovalce v različnih kategorijah si lahko ogledate tukaj.

Sodelovalo je 951 ljudi
Najbolj priljubljene blagovne znamke med potrošniki v Sloveniji so ob Valu 202 med drugim postale Renault, Gorenje, Nokia, Nova Ljubljanska banka, Kompas, Mercator, 24 ur, Večer, Mobitel, Siol, Lekadol, Nivea, Ariel, Milka, Zala, Barcaffe, HP in Adidas.

Na raziskavo se je odzvalo 951 potrošnikov, kar je eden najboljših odzivov v primerjavi z drugimi državami. Vprašalnik ostaja vsa leta enak, saj tako omogoča primerjave, kako se spreminja zaupanje potrošnikov do določenih blagovnih znamk.

Val 202 je pravzaprav tisti, ki pride na dom, v avtomobilu je naš sogovornik, z glasbo nas spremlja povsod. V oddajah, kot so Vroči mikrofon, Kje pa vas čevelj žuli?, Nedeljski gost, Petkova centrifuga in mnoge druge, je moč zaznati podobo življenja vsakega posameznika.

Obrazložitev nagrade Valu 202